eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŚmierć i spłata kredytów bankowych przez spadkobierców - długie › Re: Śmierć i spłata kredytów bankowych przez spadkobierców - długie
  • Data: 2004-07-21 07:23:22
    Temat: Re: Śmierć i spłata kredytów bankowych przez spadkobierców - długie
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To, że się pytasz to jest OK, ale dlaczego dopiero teraz a nie przed
    > wyprawą do banku?

    Dlaczego nie przed wyprawą do banku ?
    Dlatego, że nie byłem świadomy pewnych zasad, przepisów itp. Sądziłem, że
    jeżeli chodzi o spłatę długu nie powinno być z tym problemów.
    Nie jestem prawnikiem i wszelkie przepisy prawa są mi odległe i nieznajome
    dotąd, dokąd nie jestem zmuszony z nimi się zetknąć.
    Podeprę się przykładem:
    Potrzebuję informacji na temat obliczania sum kontrolnych w protokole
    transmisyjnym szyną SPI pomiędzy akcelerometrem, a mikrokontrolerem.
    Czy byłbyś w stanie mi udzielić takiej informacji ?
    To teraz sobie wyobraź, że moja wiedza na temat prawa bankowego jest taka
    sama jak twoja na temat tego protokołu.
    Czy uważasz, że powinienem znać prawo bankowe ? Być może dla własnej wygody
    tak, jednak w normalnym codziennym życiu nie jest mi to potrzebne, z resztą
    tak samo jak tobie znajomość elektroniki i protokołów transmisyjnych.
    Ponad to jeżeli o pewnych sprawach nie masz "zielonego" pojęcia to nawet nie
    wiesz o co pytać, ani nie masz świadomości istnienia takich lub innych
    zagadnień.
    Jednak uważam, że w takim banku powinienem dostać informację, że nie mogą mi
    udzielić takiej informacji, ponieważ nie pozwalają takie lub inne przepisy
    prawa bankowego lub ustawa. Ponadto powinienem zostać poinformowany jakie
    czynności należy wykonać i jakie dokumenty przedstawić, aby móc uzyskać taką
    informację. Jednak w tym przypadku słyszałem "... ale ja panu nie mogę
    udzielić takiej informacji". Na moje pytanie "dlaczego ?" słyszałem
    odpowiedź "... bo nie mogę".
    Mam nadzieję, że teraz rozumiesz moją frustrację ?

    > Moge ponownie prosić o informacje jaki to bank był?

    Hmmmm...... ? A po co Ci ta informacja ?

    --
    Jacek "Plumpi"
    p...@w...pl