  • 11. Data: 2013-08-05 20:57:49
    Temat: Re: Śmieci to jeszcze nic. Zobaczcie co Rostkowski na nas wymodził, żeby budżęt ratować
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-05 03:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@t...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > jakie to "animkowe" ;-)

    LOL

    --
    animka

  • 12. Data: 2013-08-05 20:59:55
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-05 07:20, z pisze:

    > Może być i "animkowe"
    > ale:
    > http://finanse.wp.pl/kat,1033699,title,Ajchler-zada-
    2100-zl-podwyzki-dla-poslow,wid,15868587,wiadomosc.h
    tml?ticaid=11111f&_ticrsn=3
    > http://tiny.pl/hbcv2
    > już przestaje mnie ta banda nieudaczników śmieszyć.

    Dostaną 2100 podwyżki. To więcej niż emerytura dla emeryta.

    --
    animka

  • 13. Data: 2013-08-05 21:20:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-05 20:59, animka pisze:

    2100-zl-podwyzki-dla-poslow,wid,15868587,wiadomosc.h
    tml?ticaid=11111f&_ticrsn=3

    > Dostaną 2100 podwyżki. To więcej niż emerytura dla emeryta.

    O ile by można było podwyższyć emerytury, gdyby nie te 2100złx460?

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2013-08-05 21:28:47
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 05.08.2013 21:20, Liwiusz wrote:

    >>> http://finanse.wp.pl/kat,1033699,title,Ajchler-zada-
    2100-zl-podwyzki-dla-poslow,wid,15868587,wiadomosc.h
    tml?ticaid=11111f&_ticrsn=3

    > O ile by można było podwyższyć emerytury, gdyby nie te 2100złx460?

    Jako sponsor potencjalnej podewyzki i sponsor ogolnie pensji politykow i
    wszelakiej masci urzednikow, chcialem zapytac - co dostane w zamian za
    to, ze politycy zarobią 2100x460x12 zł rocznie wiecej?

    Czy dostane w zamian VAT 22%?

    Albo mniejszą akcyze na paliwo?

    Albo niższe oplaty za smieci?

    Albo prostsze prawo?

    Bo jak nic w zamian nie dostane, to podwyzka jest nieuzasadniona.

    zen.aspx

  • 15. Data: 2013-08-05 23:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > co dostane w zamian za
    > to, ze politycy zarobią 2100x460x12 zł rocznie wiecej?

    o naiwności...
    Nic nie dostaniesz. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 16. Data: 2013-08-05 23:10:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-05 23:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail h...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > o naiwności...
    > Nic nie dostaniesz. :)

    Oby nic.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2013-08-05 23:30:46
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 05.08.2013 23:10, Liwiusz wrote:

    > Oby nic.

    Czyli - podwyzki im sie nie naleza.

    zen.aspx

  • 18. Data: 2013-08-06 00:19:41
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-08-05 21:28, hiki o! pisze:
    > Bo jak nic w zamian nie dostane, to podwyzka jest nieuzasadniona.

    Mam nadzieję że media (na czele z "całą prawdą całą dobę") zadadzą
    stosowne pytanie za co ma być podwyżka. Zakładając nawet dobre chęci i
    zasługi ;-) to chyba nie wypada przy takim stanie finansów :-)

  • 19. Data: 2013-08-06 00:35:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Czyli - podwyzki im sie nie naleza.

    :)
    Ciekawa implikacja.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 20. Data: 2013-08-06 05:36:25
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

> [...]

    > Albo niższe oplaty za smieci?
    >
    > Albo prostsze prawo?
    >
    > Bo jak nic w zamian nie dostane, to podwyzka jest nieuzasadniona.

    Taki duży pan, a taki mały rozumek...
    Jeśli (p)osły dostaną podwyżkę, to przecież musi się to skądś wziąć,
    więc albo:
    - dostaniesz VAT 25% na wybrane towary, albo
    - większą akcyzę na paliwo, albo
    - wyższe opłaty za śmieci, albo
    - bardziej pojebane prawo (wszak wezmą się ze zdwojoną chęcią do pracy),
    albo
    - dodrukuje się pieniędzy, więc jebną Ci oszczędności, albo
    - 1 + 2 + 3 + 4 + 5

    Tę klasę pasożytów należy powywieszać na latarniach. Choćby w części.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.