  • Data: 2013-08-03 08:36:13
    Temat: Re: Smieci po nowemu cd
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 2 Aug 2013, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No ale przecież BEZPROBLEMOWO i legalnie wywalam śmieci do zsypu albo do
    > zabudowanego ładnego śmietnika od kilkunastu lat, jak tu mieszkam... To teraz
    > zrobiło się PROBLEMOWE.

    Khem... a ironia w moim poście coś Ci nie przeszła...? ;>
    Oczywiscie że kpiłem z wersji, w której Helios stwierdził że to
    dobrze, że zainteresowani wywaleniem śmieci zostają ustawieni w szyku
    i doprowadzeni do pionu.
    Drobna niespójność polega właśnie na tym, że wprowadzanie UTRUDNIEŃ
    poskutkuje ewentualnie brakiem efektów.
    No, można jeszcze będzie będzie powołać "Wysoki Urząd Do Spraw" :>
    (dobrać sobie listę pozycji w nazwie)

    pzdr, Gotfryd