  • Data: 2013-08-03 08:44:30
    Temat: Re: Smieci po nowemu cd
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 2 Aug 2013, z wrote:

    > Zastanawiam się tylko jak ten bajzel wadza przekuje w kolejny wielki sukces?

    Uchwałą sejmową.
    A jakżeby inaczej?

    Dla jasności: wbrew narzekaniom Przemka, "u mnie" nie licząc
    zmiany cen przy okazji zmiany "od kubła" na "od osoby", z tym,
    że nie są to tak drastyczne ceny jak podawane tutaj >40zł
    od osoby (konkretnie: 13 zł za niesortowane), na razie nie
    zaobserwowałem istotnych zmian na gorsze.
    Na lepsze też nie bardzo, nie licząc jednego (kolejnego)
    zaobserwowanego w promieniu 5 km punktu "darmowej" zbiórki
    śmieci sortowanych (ale to może byc zupełnie niezwiązane
    z ustawą śmieciową, a mieć źródło w specprogramie śmieciowym
    w który to podobno miasto jest zamieszane - podobno, bo
    nie sprawdzałem - dofinansowanego "unijnie", więc punkty
    muszą powstawać wedle planu i niezależnie od zamieszania
    z ustawą).
    Natomiast ustawa oczywiście otwiera pole do "popsucia",
    i to jest groźne.

    pzdr, Gotfryd