  • Data: 2013-08-02 13:51:52
    Temat: Re: Smieci po nowemu cd
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-02 13:00, Budzik pisze:

    > Dokładnie takie argumenty pojawiły sie w dyskusji.
    > Ale tak jak pisałem, nie wiem czy to tylko pomysł czy coś wiecej.
    > Teoretycznie obecnie tez można przeglądnąć twoje smieci, prawda?
    > Zwłaszcza, jak mieszkasz w miejscu, gdzie masz wydzielony własny smietnik.

    Ja akurat w bloku. Ale znajomym mieszkającym w domkach, gdzie dostęp do
    kubła był od wnętrza i od zewnątrz posesji zawsze radziłem: "patrz co
    wyrzucasz, kup sobie shredder albo papiery spalaj, a śmieci naprawdę
    wrażliwe weź do auta i wyrzuć gdzieś po drodze, np. na stacji benzynowej".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.