    Date: Fri, 02 Aug 2013 08:18:42 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Smieci po nowemu cd

    > Y??
    > Niemożliwe.

    A jednak. Postawili na cały waryniol chyba z 3 kubły i ciągle są
    przepełnione.
    Obok stoi papier i szkło, te lepiej. Ale np. kubła brązowego na obierki
    z warzyw to nie znalazłem na osiedlu...

    > Weź rower i przejedź się po okolicy (tak, wiem, ":>")

    Wiesz, że mi nie wolno od lat na rowerze.... Ale nadal nie wiem, gdzie
    miałbym się przejeżdżać. Na sąsiednie osiedla? I będę im podrzucał
    śmieci, za wywóz których oni płacą?

    > OSOBNA sprawa, to fakt iż w zupełności zgadzam się iż znacznie
    > lepszy efekt zamiast całego "ustawowego zamieszania" dałoby
    > ZACZĘCIE od tego, aby "darmowe" pojemniki na sort porozmieszczać
    > jednak wyraźnie gęściej niż co kilometr blokowiska :]

    A ić, to jest następna sprawa. Zwykłe kosze na waryniolu są w każdej
    dużej (11p.) klatce zamaskowane w przybudówce i w takich ładnych
    budkach-śmietnikach w okolicach klatek niższych. Wszystko ładnie
    zakryte. Teraz najebali tych koszy segregacyjnych na trawnik. Jak
    jeszcze zwiększą liczbę, żeby się nie przelewały śmieciem, to w ogóle
    będę mieszkał wśród koszy. Nie dość, że mieszkam w bunkrze, to mi don
    Ald zafundował mieszkanie w bunkrze wśród koszy.

    > Niemniej jest możliwe że takie pojemniki masz gdzieś w okolicy,
    > tylko o tym nie wiesz (wystarczy że nie widać ich z samochodu ;>)

    Nie bądź taki złośliwy, bo po osiedlu chodzę z psem codziennie na
    spacery. To że na rowerze nie wolno mi jeździć, nie znaczy że siedzę
    tylko w samochodzie...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek