  • 71. Data: 2013-06-21 17:00:45
    Temat: Re: Śmieci po nowemu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ktoś tam wyżej pisał o wrocławiu-* faktycznie wyglądało to conajmniej
    > idiotycznie ale na oficjalnej stronie
    > http://www.wroclaw.pl/jak_segregowac_odpady.dhtml wygląda to rozsądnie

    To w koncu która wersja jest prawdziwa?
    Kto pisał o wrocłwawiu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 72. Data: 2013-06-21 17:09:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Żebyś wiedział.
    >
    > Ale nie tyle poszedłem, co zadzwoniłem. I wymieniłem korespondencję
    > mailową. Jakiś gość mnie przekonywał, że jego babcia sobie sortuje i nie
    > marudzi więc i ja będę zadowolony. Powiedziałem, że mu podziękuję na
    > wyborach. Wszystko grzecznie i pod krawatem.

    Ile osób musi zrobić to samo aby taki władza przeanalizowały system?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 73. Data: 2013-06-21 18:22:21
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info>

    > No ale to przecież trzeba się przejść do swoich (samorządowych) wybrańców
    > i uświadomić ich, że powinni zweryfikować swoje debilne pomysły.
    >
    > A jak nie pomoże to ich wyjeb@ć (znaczy się odwołać w referendum
    > lokalnym).
    >
    > A następnym razem uważać kogo się wybiera.
    >
    > Narzekanie na usnecie doprawdy nie rozwiąże tych problemów.

    Zanosi się na lokalne referendum ?

  • 74. Data: 2013-06-21 19:06:36
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-06-21 18:22, John Kołalsky wrote:
    > Zanosi się na lokalne referendum ?

    A bo to na jedno?

    Generalnie sytuacja jest dużo prostsza niż w przypadku innego typu
    wybrańców (tych z Wiejskiej). Co to z chwilą złożenia ślubowania
    poselskiego (?) automagicznie zamieniają się w "święte krowy" i nie są
    związani jakimikolwiek kukułami opowiadanymi podczas kampanii wyborczej.

    A horyzont następnych wyborów jest IMHO zbyt odległy ażeby ich
    "pociągnąć za konsekwencje".

    Piotrek

  • 75. Data: 2013-06-21 20:06:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > To mandat, czy podniesienie stawki?

    na dzisiaj tylko podniesienie stawki, jutro moze byc mandat np 250 zl.

    Nie ma zadnych przeszkod aby to wprowadzic.

    > Skoro maja być posortowane to dlaczego miałyby nie być?

    kwestia definicji co to jest posortowane.

    Notatki z szywka lub zeszyt z grzbietem wykonanym z czego innego niz
    papier nie sa wg ekosystem uwazane za posortowane.
    Tak samo koperta z foliowym okienkiem.

    Wiec jak ty uwazasz, ze cos sortujesz to sie szybko przekonasz ze jednak
    nie sortujesz.
    Bo wkazdej chwili firma moze zmienic definicje co to zanczy posortowane.

    Butelka z nalepka tez nie jest posortowana.

    wiec wg tej definicji ty niczego nie sortujesz.

    > I ma to związek z polska ustawa śmieciową taki ze...?

    naprawde ni czujesz, ile ustaw zostalo zywcem bez sensu wzietym z ameryki.

    ustawa o szkolnictwie i wporwadzenie gimnazjum to kopia system
    amerykanskiego,.
    pomysl na gimbusy to kopia systemu amerykanskiego,
    reforma zdrowia xx lat temu to jest doklada kopia systemu amyerkanskiego

    i reforma smieciowa jest dokladna kopia systemu nowojorskiego.

    mandaty wprowadzis ie pozniej.

    > Tak. Tak. Beda ci strażnicy zaglądac w każdy kubeł i sprawdzać czy jogurt
    > dopiłeś...
    > No po prostu usmiałem się od rana.

    to autentycznie pojedz sobie do nowego jorku i przyuwaz smieciarza
    wystawiajacego mandat bo w smieciach znalazl butelke.

    Gliniarza, ktory zaklada ci do smieci tez mozesz spotkac.
    i tam nikogo to nie dziwi.

    > Może opowiedz dokładnie, co według ciebie będa ci straznicy robić, dlaczego
    > będa to robić itd - w końcu śmiech to zdrowie.

    dokladnie to co myslisz.
    beda zagladac do smieci.
    jesli znajda tam cos co powinno byc w recyklingu a nie jest dostaniesz
    decyzje o podwyzszeniu opłaty od biezacego miesiaca za niesegregowanie
    smieci mimo, ze sie do tego zobowiazales.

  • 76. Data: 2013-06-21 20:07:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail p...@p...na.berdyczow.info napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Dokładnie.
    > Sortuje śmieci od lat i o żadnym zrywaniu etykiet, myciu butelek itp. nie
    > słyszałem.

    czyli we wroclawiu niczego nie sortujesz.

    > Zreszta "minister od smieci" zeznawał w TV ze w posorotwanych smieciach
    > musi być conajmniej 60% zadeklarowanej frakcji. Wiec zostaje całkiem sporo
    > na róznego rodzaju naklejki itp.

    minister niczego nie ustala i nie ustalil. zostalo to zostawione
    samorzadom a te maja dowolnosc w wymyslaniu bzdur.

  • 77. Data: 2013-06-21 20:09:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Nie wiem o co chodzi z tym wrocławiem, bo tam nie mieszkam, wiec nie bede
    > sie zagłębiał. Macie swoje władze samorządowe - rozmawiajcie.

    z dupkiewiczem mozna co najwyzej prozmawiac na temat dotacji do wks slask.

    > Ale: czy ty naprawde sądzisz, ze chodzi o jeden zeszyt?

    co za roznica. ekosystem wyraznie zdefiniowalo co to jest sortowanie a
    co nie.
    podstawa do policzenia wyzszej oplaty jest.

  • 78. Data: 2013-06-21 20:12:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:
    > No własnie. Ale nigdy nie bedzie tak, zeby 100% było.
    > Zawsze sa jakies zanieczyszczenia.
    > Płukać na 100% nie trzeba, zszywek wyciągać nie trzeba.

    nie ma zadnego problemu, zeby to oficjalnie wprowadzic.
    ustawa tego nie zabrania
    przyklad ze tak juz zrobiono podalem ci , z linakmi, na przykladzie
    wroclawia.

    to, ze u ciebie dzisiaj nie trzeba, nie oznacza, ze jutro nie bedziesz
    musial.

  • 79. Data: 2013-06-21 20:13:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail m...@o...pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Naprawde trzeba to tumaczyc?
    > 60% to maks, chyba nikt nie bedzie wrzucał zanieczyszczen do dokładnie 40%
    > zawartości... Poza tym przesortowane wstepnia łatwiej posortować.
    > No i wiadomo, ze są potrzebne okresy przejsciowe, zeby ludzie sie
    > przyzwyczaili/nauczyli.
    > Chyba tylko witek mysli, ze zaraz przy pierwszym kuble smieci pojawi sie
    > straz gmina i sprawdzi efektywnosc sortowania...

    a jakies przeszkody, zeby tak bylo?
    toz to dodatkowy dochod dla miasta.

  • 80. Data: 2013-06-21 20:14:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kris wrote:

    > W Gdyni jak widze jest to całkiem rosądnie zrobione
    > http://smieciodnowa.pl/jak-segregowac/rodzaje-odpado
    w-i-ich-segregacja/
    > Ktoś tam wyżej pisał o wrocławiu-* faktycznie wyglądało to conajmniej idiotycznie
    ale na oficjalnej stronie
    > http://www.wroclaw.pl/jak_segregowac_odpady.dhtml
    > wygląda to rozsądnie

    ja tez podalem oficjalne linki i nie wyglada to rozsadnie.