  • Data: 2013-06-24 19:03:31
    Temat: Re: Śmieci po nowemu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    jureq wrote:

    > Obawiam się, że te 60% to było całkiem co innego. Jednym z celów reformy
    > jest sytuacja gdy 60% śmieci w Polsce będzie sortowana i przetwarzana.

    w ustawie jest napisane, ze 50% masy smieci do 2020 roku ma byc sortowane.

    Dokladnie znajdziesz to w ustawie.

    tak przy okazji

    ustawa o odpadach

    selektywnym zbieraniu - rozumie się przez to zbieranie, w ramach
    którego dany strumień odpadów, w celu ułatwienia określonego sposobu
    przetwarzania, obejmuje JEDYNIE rodzaje odpadów charakteryzujące
    się takimi samymi właściwościami i takim samym charakterem

    zadne 50%. zadne 60%. 100% zawartosci kontenera na plastik ma byc
    plastikiem.