    From: " Alex" <a...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ślub - obcokrajowiec -dokumenty
    Date: Thu, 22 Sep 2005 11:57:29 +0000 (UTC)

    > Niestety tak. Istnieje przepis (chyba w MSWiA) na temat polskiej pisowni
    > obcych imion, i jesli chodzi o rosyjski to "B" tlumaczy sie wylacznie
    > jak "W" (sprawdzalem bo mnie dotyczy akurat ten problem). Nie wiem co z
    > CZ/CH, SZ/SH, ale wydaje mi sie ze tak samo - obowiazuje polska wersja.

    A to feler, westchnął seler! W każdym razie bardzo, bardzo dziękuję.
    Weźmiemy to pod uwagę.

    > Czy jest mozliwosc slubu w amasadzie Kanady w W-wie?

    Właśnie doczytałem, że - w ogólnym przypadku - konsulat może zastąpić
    USC (dla mnie jest to odkrycie) i zamierzam zaproponować zainteresowanym
    sprawdzenie tej ewentualności, ale w tym szczególnym przypadku jestem pesymistą.

    Dziękuję raz jeszcze i pozdrawiam.

    Alex