  • 11. Data: 2002-11-09 14:19:58
    Temat: Re: Slub cywilny w innym miescie.
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    news:aqj0f7$jc8$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Użytkownik Karol <a...@a...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:aqivgf$40o$...@f...acn.pl...
    >
    > :-)))) jak masz dużo szmalu to załatw wize i probują je poznać osobiście
    > :-))))))
    > chyba źle postawiłeś pytanie :-)))

    To raczej Ty źle zrozumiałaś autora postu :-))))))))))))))

    Karol

  • 12. Data: 2002-11-09 19:04:29
    Temat: Re: Odp: Slub cywilny w innym miescie.
    Od: "sly" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Yellow_Peril" napisał

    > No ciekawe... Ja pisalem o Polsce... o wzieciu slubu w innym miescie niz
    > miasto w ktorym jestesmy zameldowani.
    > Ot, mamy takie widzimisie, ze mieszkajac we Wrocku chcemy wziac slub np.
    > w Krakowie ( w USC) czy jest to prawnie mozliwe?
    >
    > Nie wiem co do tego maja stany?
    >
    > Yellow

    nie ma zadnych przeszkod, aj bralem slub w krakowie kilka lat temu i
    wystarzczylo przedstawic odpisy aktow urodzenia przyszlych malzonkow i tyle.
    Jedynym problem byl rbak wolnego terminu w interesujacym nas dniu :-)

    Yo

  • 13. Data: 2002-11-10 17:57:22
    Temat: Ja też jestem za stanami....
    Od: "Ebim" <b...@w...pl>

    ...wolnymi ... ;)

    pzdr

    Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Sandra" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    l...

  • 14. Data: 2002-11-12 12:09:17
    Od: Przemysław Bernat <P...@p...com>

    Yellow_Peril wrote:
    > Witam.
    > Mam do Was pytanie - czy istnieje mozliwosc wziecia slubu w USC w miejscu
    > gdzie obydwoje narzeczeni nie sa zameldowani?
    >
    > Yellow

    Sześć lat temu nie było problemu. Sam tak miałem. Ja byłem zameldowany w
    Gdyni, narzeczone pod Radomiem, a ślub braliśmy w USC Warszawa Wola. Nie
    było z tym większych problemów. Co do szczegółów musisz spytać w USC.

    Odnośnie odpowiedzi o USA. W Holandii znajomi brali ślub w konsulacie. W
    USA pewnie jest podobnie.

    --

    Pozdrawiam,

    Przemek