  • Data: 2005-07-06 11:04:58
    Temat: Re: "Słowne" molestowanie seksualne.
    Od: Wojciech Skorupski <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Damian Sobota napisał(a):
    > Witam!
    >
    > Pisza do Was z dosyc nieciekawa sprawa. Mianowicie, znajoma zapisala sie
    > na kurs prawa jazdy. Juz na poczatku kursu instruktor powiedzial jej, ze
    > "wpadla mu w oko". Na nastepnych lekcjach, caly czas zagadywal ja na
    > tematy zwiazane z seksem, wypytywal ja o rozne sprawy etc., w ogole caly
    > czas rzuca teksty w stylu "czy moglaby nosic wieksze dekolty" etc. Na
    > kurs uczeszczaja rowniez jej kolezanki i tenze instruktor ciagle sie ich
    > wypytuje o nia. Czy jego zachowanie moze podlegac pod okreslenie
> [...]
    Jest to w pewnym stopniu przypadek "molestowania" aczkolwiek raczej nie
    podchodzi pod odpowiedni artykuł a KK. Niemniej jest to zachowanie
    naganne ponieważ ten człowiek wykorzystuje pewien stosunek zależności
    (może przecież nie dopuścić jej do egzaminu {jest to możliwe - nie da
    jej zaliczenia i będzie musiała jeszcze raz za kurs bulić}). Z drugiej
    strony dziewczyna jest mało asertywna skoro pozwala mu na takie
    zaczepki. Powinna powiadomić szefa firmy, która organizuje kursy. Może
    się podeprzeć nagraniem (np. na dyktafonie) podobnych rozmów.
    Niewątpliwie facet ją podrywa, ale robi to w nieodpowiedni sposób i w
    nieodpowiednim miejscu.