  • Data: 2011-07-12 06:29:57
    Temat: Re: Słabo mi... rodzice kupili iRobota...
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 12 Jul 2011 01:40:04 +0200, Quidam napisał(a):
    > Oj bida, bida straszna mnie spotkała.
    > (...)
    > garnuszków 12 sztuk firmy kohersen za free (oj słabo mi bardziej).
    > No to moje kochane starzyki uradowane... wzięły iRobota + garnuszki za te
    > 4500zł.
    > (...) A
    > jak będziesz miłym i grzecznym synkiem do dostaniesz bonus(...)

    Oj, widzę, że rzeczywiście CIEBIE bida spotkała, bo na pewno nie rodziców,
    skoro zrobili zakupy za sumę j.w.
    Umówili się i kupili bo chcieli. Ich pieniądze, ich decyzja, ich zakup. Jak
    rozumiem, to TY najbardziej żałośnie odczuwasz ubytek ICH kasy. Zapewne
    wolałbyś, aby przeznaczyli ją na jakiś Twój własny cel? - no cóż, widać
    synek nie był grzeczny. Dlatego postawili Ci warunek :->

    > (...)Właśnie w tym, że na allegro te garnulce, inni nabici w butelkę
    > sprzedają
    > po około 1200 (...)

    Cena w Allegro to sprawa sprzedającego i kupującego, nie Twoja.
    Odkurzacz rodziców i wszelkie ich zakupy - też nie Twoja.
    "Wywinąć ich" - owszem, możnaby, ale jak sam piszesz, odkurzacz już
    "śmiga". Więc co - chcesz "wywinąć" rodziców z UŻYWANEGO już sprzętu? -
    śmieszny jesteś. A najśmieszniejsza jest ta Twoja "rola" rodzica wobec
    własnych rodziców: "kupili se starzy zabaweczkę, a ja im odbiorę, bo nie
    wiedzą, co czynią!"
    Ubezwłasnowolnij :->

    > P.S. niech mnie ktoś adoptuje :\

    Rodzice odcięli od kasy? - muszę Cię zasmucić, bo ja też lubię kupować to,
    co MNIE się podoba, taki "uroczy" syneczek jak Ty nie będzie mi dyktował
    ani ograniczał.

    --
    XL
    Prawda o GMO: