    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Skrzyzowanie z polna droga - zakaz wyprzedzania?
    Date: Sat, 21 May 2005 18:39:16 +0200

    Użytkownik Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    w wiadomości <news:d6nloe$5km$1@opal.futuro.pl> wstukał:

    > Może - ostatnio mało miałem okazji po Polsce jeździć...

    Ano co kraj, tfu , region to obyczaj, następnym razem będę filmy nagrywał ;)

    > Przepis jest przepis. Można polemizować, czy nie jest to tylko 'wyjazd z
    > posesji', ale IMHO przegrałbyś tę polemikę ;)

    Jak będziesz miał chwilę to zajrzyj:
    http://42.pl/gg/b56ni0l89l5j5gnsu2o201a41dikji558m@4
    ax.com

    > Nie. Jak brzmi?

    <http://www.gazeta.policja.pl/archiwum/4404/s13a1.ht
    ml>

    > Tak, tak. Poczytaj sobie ustawę.
    >
    > Ciągła linia to tylko wirtualny mur - jak się zmieścisz (i nic innego
    > nie zabrania) to wyprzedzać można.

    Nie, nie o to mi chodziło, PoRD w obecnym kształcie jest bardzo niekonkretny
    i zostawia dużą dowolność interpretacji, i czasami silnie faworyzuje
    *faktycznych* sprawców zdarzenia ;o

    --
    Nie słuchaj się tych rad , które mówią zebys to zrobił samemu. Jak zapłacisz
    to informatyk napewno zrobi to dobrze i dostroi stacje dyskietek.