    From: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Skrytki pocztowe
    Date: Fri, 16 Jan 2004 23:35:05 +0100

    Użytkownik "filobart" napisał:

    | Chcialem dowiedziec sie czy Prawo Pocztowe

    Art. 26. ust. 2, pkt. 1 lit. c

    | (albo jakis wewnetrzny regulamin
    | Poczty Polskiej, nie za bardzo wiem)

    "Wewnętrzne regulaminy" Poczty nic by tu nie wnosiły, bo nie obowiązywałyby
    przecież klientów.
    Paczka pocztowa, to usługa powszechna, a więc jest świadczona na podstawie
    Regulaminu korzystania z usług pocztowych o charakterze powszechnym.
    Zgodnie z § 12 punkt 5 przesyłki pocztowe mogą być doręczane na adres
    skrytki lub przegródki pocztowej.

    | pozwala na przesylanie na adres skrytki
    | pocztowej paczki NA KOSZT adresata.

    Takiej usługi Poczta Polska nie świadczy. Świadczy natomiast usługę
    pobranie, komplementarną do usługi paczka pocztowa. Paczki za pobraniem
    można oczywiście adresować na adres skrytki lub przegródki pocztowej.

    | Logicznie wydaje mi sie, ze to jest
    | niemozliwe, jednakze chcialbym sie upewnic.

    Hmm. A dlaczego tak Ci się wydaje, w dodatku logicznie? :)

    | Jakby ktos wskazal mi jeszcze w
    | jakim dokladnie dokumencie jest to zapisane bylbym wdzieczny.

    j.w.

    Pozdr.,