    From: "rezist.com" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Skradziony projekt graficzny
    Date: Sat, 09 Sep 2006 14:18:32 +0200

    > przedzwonil i stwierdzil ze jak ma juz projekt to mi nic nie podpisze,

    zdobadz to w formie pisemnej, elektronicznej lub przedzwon do niego
    i nagraj na dyktafonie, jesli masz w komorce

    > Klient sie godzi lub nie. Jezeli sie zgodzi robie mu wstepny projekt aby
    > mniej wiecej wiedzial za co placi. Bez zadnych papierow i zobowiazan

    mozna i tak, tylko od Ciebie zalezy czy umowe piszesz przed
    przystapieniem do pracy, czy po

    > Tak ze nie mam z nim zadnych papierow, jedynie mase zdjec mojego autorstwa
    > do projektu. Scenariusz 90%-towy jest ze znajdzie on kogos innego kto mu
    > postawi ta strone na moim projekcie.

    masz pliki zrodlowe tego projektu?

    > Sadownie tylko wchodzi w gre.

    a jakbys chcial inaczej?

    > autorstwa projektu, poniewaz teraz ten ktos, kto bedzie mu stawial ta
    > strone na moim projekcie jak sie zna na rzeczy to zrobi ow projekt na
    > "nowo" (aby mial wszystkie skladowe i wiedzial doskonale jak jest
    > zbudowany) aby mial "rece umyte".

    nagraj wszystko na CD i wyslij do Siebie poleconym
    za potwierdzeniem odbioru ;)

    > Moj i ten nowo powstaly tego drugiego goscia. I co? Ktos od kogos musial
    > zerznac... ale kto od kogo?

    zbieraj dowody materialne

    > moge to zrobic. Wystarczy ze zrobie odbitke mojego projektu w labie, pojde
    > do jakiegos notariusza i powiem mu aby potwierdzil mi ze ta odbitka
    > istniala juz w dniu w ktorym bede u notariusza?

    odbitka to odbitka, w jakiej forie przekazales mu projekt? emailem?

    > teraz kradziez mojego projektu. Martwie sie tym poniewaz jest to bardzo
    > rozbudowany projekt (sama grafika warta ok. 2000 zl

    z tym wycenianiem grafiki to nie wyskakuj, jesli nie masz niczego
    na papierze/emailu/nagraniu to koles moze Ci powiedziec ze sie
    umawialiscie na 150 zeta a Ty probujesz wyludzic wiecej.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com