  • 1. Data: 2002-06-19 13:23:43
    Temat: Skradziona KOMÓRKA
    Od: <p...@p...onet.pl>

    W d.01.06.2002 skradziono mi telefon firmy Siemns w Będzinie - uwazajcie co
    kupujecie - a tak na marginesie czy jest sens zglaszania tego na Policję ?
    Nie robilem tego od razu gdyż czekałem na billing - mam wypisane w nim nr. tel.
    pod które złodziej dzwonił? Czy to pomożę ?

    Ha mam wiele wątpliwości i wolałbym być na miejscu złodzieja bo bym się
    wytłumaczył

  • 2. Data: 2002-06-19 13:30:09
    Temat: Re: Skradziona KOMÓRKA
    Od: radnor <r...@d...pl>

    On 19 Jun 2002 15:23:43 +0200, <p...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >Nie robilem tego od razu gdyż czekałem na billing - mam wypisane w nim nr. tel.
    >pod które złodziej dzwonił? Czy to pomożę ?

    jeśli nie zgłosiłeś od razu kradzieży podając numer seryjny aparatu,
    prawdopodobnie już dawno przeszedł przez ręce jakiegoś pasera i ktoś
    go sobie używa. do tego z bilingiem zrobiłeś niezbyt mądrze. kradzież
    należało zgłosić niezwłocznie operatorowi w celu zablokowania numeru
    telefonu. jeśli tego nie zrobiłeś operator może odmówić umorzenia
    opłat za rozmowy nie wykonane przez Ciebie (co pewnie zrobi) i jeśli
    złodziej był do tego dowcipnisiem, możesz zapłacić za jego
    kilkugodzinne rozmowy z sex-telefonem.

    >Ha mam wiele wątpliwości i wolałbym być na miejscu złodzieja bo bym się
    >wytłumaczył

    ?

    Ranger Radnor
    #klasyka Bomb Squad

    --
    +-< r...@g...pl >-------------------------------------------------+
    pl.rec.gry.komputerowe.klasyka ICQ UIN #45007845

  • 3. Data: 2002-06-19 13:35:45
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik "radnor" <r...@d...pl> napisał w wiadomości

    >możesz zapłacić za jego kilkugodzinne rozmowy z sex-telefonem.

    Jak sie dzwoni z "komórki" na sex-telefony?

    Karol

  • 4. Data: 2002-06-19 13:40:33
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Przepraszam nie opisalem wszystkiego.
    Fakt zglosilem do Idei - zablokowali od reki karte -
    Piszesz ze mozna wystapic z wnioskiem o umorzenie kosztow polaczen wykonanych
    przez zlodzieja - ciekawe jak to zrobic powaznie pytam ?

    0505 863 673 Jesli moge prosic o kontakt
    Nie zglaszalem na Police - bo nie mam imeia

  • 5. Data: 2002-06-19 13:54:41
    Od: "Michał Szaniawski" <n...@i...pl>

    > 0505 863 673 Jesli moge prosic o kontakt
    > Nie zglaszalem na Police - bo nie mam imeia

    IMEI masz w dokumentach a dokladniej
    w gwarancji. jak tego nie masz to jestescie
    siebie warci :-)

  • 6. Data: 2002-06-19 14:03:35
    Od: radnor <r...@d...pl>

    On Wed, 19 Jun 2002 15:35:45 +0200, "Karol" <a...@b...com> wrote:

    >Jak sie dzwoni z "komórki" na sex-telefony?
    weź do ręki pierwsze lepsze pismo (choćby program TV "TELE Tydzień") i
    przejżyj reklamy takich usług. wiele z nich wprowadza możliwość
    dzwonienia z tel. komórkowych (co ciekawe, najczęściej jedynie dla
    abonentów Plus'a i Ery).

    >Karol

    Ranger Radnor
    #klasyka Bomb Squad

  • 7. Data: 2002-06-19 14:04:52
    Od: radnor <r...@d...pl>

    On 19 Jun 2002 15:40:33 +0200, <p...@p...onet.pl> wrote:

    >przez zlodzieja - ciekawe jak to zrobic powaznie pytam ?
    jeśli zablokowali kartę, złodziej nie mógł takich połączeń wykonać.
    napisałem o tym, ponieważ nie napisałeś że karta została zablokowana,
    a w takim przypadku złodziej mógłby dzwonić sobie do woli.

    >Nie zglaszalem na Police - bo nie mam imeia
    jest na kartonie od telefonu i w umowie z Ideą.

    Ranger Radnor
    #klasyka Bomb Squad

  • 8. Data: 2002-06-19 14:05:56
    Od: radnor <r...@d...pl>

    On Wed, 19 Jun 2002 16:03:35 +0200, radnor <r...@d...pl> wrote:

    >weź do ręki pierwsze lepsze pismo (choćby program TV "TELE Tydzień") i
    >przejżyj reklamy takich usług. wiele z nich wprowadza możliwość

    "przejrzyj" oczywiście

    Ranger Radnor
    #klasyka Bomb Squad

  • 9. Data: 2002-06-19 14:08:04
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Ha ale jestescie dowcipni - ukradli i koniec - tak to bywa - a za info i imieiu
    przy dokumencie reklamacyjnym dzieki bardzo przeoczenie - ale czy to Cos pomoze
    jesli zglosze sie na Police z wnioskeim i podam go im razem z nr elefonow ?

    No i problem tego umorzenia oplat za polaczenia na sexparty - jak twierdzi moj
    poprzednik :-)