  • Data: 2002-06-19 13:30:09
    Temat: Re: Skradziona KOMÓRKA
    Od: radnor <r...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Jun 2002 15:23:43 +0200, <p...@p...onet.pl> wrote:

    >W d.01.06.2002 skradziono mi telefon firmy Siemns w Będzinie - uwazajcie co
    >kupujecie - a tak na marginesie czy jest sens zglaszania tego na Policję ?
    >Nie robilem tego od razu gdyż czekałem na billing - mam wypisane w nim nr. tel.
    >pod które złodziej dzwonił? Czy to pomożę ?

    jeśli nie zgłosiłeś od razu kradzieży podając numer seryjny aparatu,
    prawdopodobnie już dawno przeszedł przez ręce jakiegoś pasera i ktoś
    go sobie używa. do tego z bilingiem zrobiłeś niezbyt mądrze. kradzież
    należało zgłosić niezwłocznie operatorowi w celu zablokowania numeru
    telefonu. jeśli tego nie zrobiłeś operator może odmówić umorzenia
    opłat za rozmowy nie wykonane przez Ciebie (co pewnie zrobi) i jeśli
    złodziej był do tego dowcipnisiem, możesz zapłacić za jego
    kilkugodzinne rozmowy z sex-telefonem.

    >Ha mam wiele wątpliwości i wolałbym być na miejscu złodzieja bo bym się
    >wytłumaczył

    ?

    Ranger Radnor
    #klasyka Bomb Squad

    --
    pl.rec.gry.komputerowe.klasyka ICQ UIN #45007845