  • Data: 2006-02-08 10:46:48
    Temat: Re: Sklep typu "Smart-Drugs".
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    scream napisał(a):

    > Nie wiedzialem :)
    > PS. Jestem ZA legalizacją.

    fajna stronka, tylko z jednym sie nie zgadzam, tzn z sposobem rozumowania:

    " Czy to prawda, że od miękkich do twardych narkotyków jest tylko jeden
    krok?

    - Nie znam badań, które by potwierdzały, że używanie marihuany jest
    zawsze wstępem do poważniejszego uzależnienia, ale 95 proc. znanych mi
    heroinistów od niej zaczynało. Można też, paląc "niewinną trawkę",
    zupełnie nieświadomie natknąć się na "skuna w panierce", czyli skręta
    przyprawionego niewielką ilością heroiny do palenia, tzw. brown sugar I
    zaczyna się tragedia, bo heroina jest najbardziej niebezpiecznym
    narkotykiem -jako jedyna uzależnia zarówno psychicznie, jak i fizycznie."

    otoz nalezaloby sprawdzic ile osob palacych marihuane przechodzi do
    twardych narkotykow a nie ile osob uzaleznionych od heroiny zaczynalo
    od marihuany bo sie niepotrzebnie wode z mozgu robi 'moherowym beretom'.

    P.

    P.