  • Data: 2004-09-10 06:34:20
    Temat: Re: Sklep tylko dla wybranych.
    Od: "rympal" <§r...@w...pl§> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "fi5h" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:chqtgq$56h$1@news.onet.pl...

    > Owszem, jednak jesli dyskryminujesz kogos publicznie ze wzgledu na rase
    czy
    > tam religie to jest to karalne.
    > Sama niechec sprzedazy komus czegos moze i nie jest karalna ale samo
    > dyskryminowanie.

    wystawienie ceny przy towarze jest "oferta handlowa"
    klient przyjmuje te oferte (badz nie), bierze towar i placi - umowa zostala
    zawarta przez obie strony i byla obostronnie _dobrowolna_
    jesli przed sklepem wywiesze informacje "blondynom nie sprzedajemy" to
    oznacza jedynie tyle, ze sprzedajawca nie chce zawrzec umowy z kupujacym
    blondynem - (nie zostaje spelniony warunek dobrowolnosci zawarcia umowy
    handlowej) gdzie tu dyskryminacja?

    czy jesli prowadze dzialalnosc handlowa polegajaca na sprzedazy towaru to
    jestem zobowiazany w jakis sposob do sprzedazy _kazdemu_ kto sie nawinie?
    przeciez _ja_ musze wyrazic chec sprzedazy a kupujacy chec kupna...

    rym