  • Data: 2007-06-21 21:33:00
    Temat: Re: Sklep lekceważy przepisy
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    castrol napisał(a):

    > Tak, kazdy towar musi miec widoczna cene.

    > Czytniki kodow musza posiadac tylko i wylacznie sklepy
    > wielkopowierzchniowe - nie pamietam teraz powyzej ilu metrow musi miec
    > taki sklep - poszukaj.
    Właśnie z tego co zrozumiałem nie ma rozróżnienia, jeśli chodzi o
    sklepy wielkopowierzchniowe i małe, ale jeśli nie ma naklejek z cenami
    na *każdym* towarze:

    Par.9 p.2)
    "(...)na każde *rozpoczęte* 400 metrów kwadratowych powierzchni
    sprzedażowej powinien przypadać co najmniej 1 czytnik, nie uwzględniając
    czytników zainstalowanych w kasach rejestrujących(...)"

    Pozdrawiam, argothiel