  • Data: 2006-03-29 22:38:04
    Temat: Re: Sklep i stłuczenie towaru
    Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Bo jeśli
    > ktoś weźmie wartościowy przedmiot do ręki i upuści, to mamy już winę
    > trzymającego dany produkt.

    no tak jesli ktos weźmie i opuści o wina trzymającego produkt , wiec jesli
    opuści talerz od kompletu za 700 zł to placi za caly komplet - jasne :))
    chociaz tez róznie moze byc bo raczej nikt specjalnie w sklepie nie rzuca
    przedmiotami :))

    > Nieodpowiednia ekspozycja to ryzyko na które
    > pozwolił sobie sklep. Asiu, nie musiałaś za to płacić i słusznie mówisz -
    > zapłaciłaś bo to były śmieszne pieniądze, choć 10 zł też drogą nie chodzi, a
    > gdyby to był komplet porcelany chińskiej - też tak łatwo sięgnęłabyś po
    > portfel? W interesie sklepu jest wymuc na tobie pokrycie stłuczki, tyle, że
    > bezprawnie.

    ok dzieki za odp teraz juz wiem co i jak i ze mogłam nie płacić za to :))no
    nic czł. uczy sie przez całe zycie

    dzieki za odp
    pozdr.
    Aska