    From: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Składany komputer, zniesławienie - pomówienie
    Date: Fri, 10 Sep 2004 13:24:16 +0200

    Artur Ch. pisze:

    > Kwestia przyszłości?
    > Nie rozważamy kwestii troski tylko obowiązujących norm,

    O normach juz bylo i poczekajmy, az "specjalisci" dojda do porozumieniw..
    Z tego co wyczytalem potrzebna jest DEKLARACJA zgodnosci.

    Mysle, ze koniecznosc badania kazdej konfiguracji zestawu to IDIOTYZM
    i mam nadzieje, ze taka interpretacja sie nei utrzyma
    (i to jestnadzieja KONSUMENTA a nie producenta).
    Od lat SAM SOBIE robie komputery inie usmiecha mi sie przeplacanie
    dlatego,z e ktos zrobi 100 000 takich i zalatwi "certyfikat".

    > Zachowuj się byle jak ale się zachowuj buraku z czereśniakowa.

    No widzisz... chyba ci odbilo..

    > Potrafisz rozróżnić aspekt że ja nie napisałem niczego co ja sądzę, tylko
    > przytoczyłem opinie specjalistki w tej materii?

    To, co ja potafienei bylo tematem rozmowy.
    Jaknie masz SWOICH przemyslen to po co piszesz na grupe?
    Jakmasz SWOJA opinie, to po cytacie ja wyraz..

    No chyba, ze chesz by inni mysleli ze Ci odbilo...

    Pozdrowienia

    Boguslaw