  • Data: 2004-10-05 09:03:23
    Temat: CE, było: Składany komputer...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 11 Sep 2004, Andrzej Lawa wrote:

    > + Gotfryd Smolik news wrote:
    > +
    > + > Oczywiście z *deklaracji zgodności* to nie zwalnia :)
    > + > Trzeba sobie zapas znaczków wydrukować i zarezerwować środki
    > + > inwestycyjne na klej :)
    > +
    > + Deklaracji zgodności... Z CZYM?

    Z listą przepisów ujętych w ujednoliconym tekście ustawy o systemie
    oceny zgodności. Dz.U.2004 nr 204 poz. 2087.
    Co ma być niejasne ?

    BTW: "najnowszy" artykuł tu:
    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/firmaw_041005/f
    irmaw_a_9.html
    (a poprzednio był inny, "opisowo" ujmujacy samo CE ale już mi wyparował
    z cache), przepisy tu:
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=open&id=
    WDU20042042087

    pozdrowienia, Gotfryd