    From: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Składany komputer, zniesławienie - pomówienie
    Date: Fri, 10 Sep 2004 12:12:12 +0200

    Artur Ch. pisze:

    > Dnia 10 wrz o godzinie 11:53, na pl.soc.prawo, Boguslaw Szostak
    > napisał(a):

    http://www.oznaczenie-ce.pl/ceguide.php?&sessionID=6
    1d6dfac2e23f338941f0aa2c2236de4&mId=9

    > czesiu - strzel sobie browarka, bo się zapewne nie najlepiej czujesz.

    No jesli chodzi o mnie to nie najlepiej,
    gdy takie BREDNIE slysze..

    ze jest straszne nieszczescie, gdy ktos pare czesci do kupu zlozy.

    > Co wiesz w temacie deklaracji zgodności że pieprzysz trzy po trzy o jakimś
    > żarciu? Jakie ścierwo wczoraj paliłeś?

    No chyba wieksze neiszczescie bedzie gdyzona niedobra zupe ugotuje...
    Urzednicy z uni powodowani taka troska jak wyrazona w komentowanym przeze
    mnie liscie
    moga nie takie certyfikaty dla zywnosci wymyslic..

    Zreszta nie wazne..
    ODBILO CI..

    Jeslis adzisz, ze straszne nieszczescia wynikaja z tego, ze ktos w garazu
    zrobi cos, czego nie zbadaja urzednicy..

    > jednego rodaka mniej? ROTFL

    A ta podloga mam oze znak bezpieczenstwa ?

    Bo ozesz sobie krzywde jakas zrobic...
    Uwazaj na siebie

    Boguslaw