    From: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Składany komputer, zniesławienie - pomówienie
    Date: Thu, 09 Sep 2004 14:43:39 +0200

    tinkywinky pisze:

    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Kiedy te kłopoty mają wystąpić, gdy wystawi tą fakturę, czy gdy jej nie
    > wystawi?

    Jesli w terminie przewidzianym przez ustawe "ordynacja podatkowa"
    ODMOWI wystawienia rachunku a dla niego jako platnika VAT rachunek to FV.

    Niepamietamdoikladnie terminu ale chodzilo mi o zasade..
    7 dni to bzdura.. juz o tym bylo wielokrotnie..

    Chodzi oto ze do 7 dni sprzedawca MUSI wystawic fakture, wtedy, kiedy musi
    wystawic fakture.

    Nie wiem czy Twoj maz ma Kase Fiskalna, czy nie. Moze nie miec jesli ma maly
    obrot "z konsumentami". jesli ma, powinien byl sobie paragonik zrobic....
    Jesli nie - wpisac "sprzedaz nieudokumentowana"..

    Naprawde szkoda nerwow na takich sasiadow.. przeliczcie to wszystko.

    > Szkopuł w tym, że szanowna sąsiadka nie wspominała o zwrocie gotówki,
    > tylko cały czas chce nam udowodnić, że części były stare.
    Gdyby to nam sieprzytrafilo, powiedzialbym jak pisalem:

    NIE MASZ RACJI , ale dla mnie dobre imie firmy drozsze niz ten 1 000 PLN.
    Zwroc komputer - oddam gotowke i nie kupuj prosze wiecej u mnie..

    > Mąż jej faktury nie wystawi, bo niby jak. Ale gdyby nawet, to co jej to
    > da? Tej na którą kupił też jej nie pokarze, bo nie ma zamiaru.
    > Pozostaje droga sądowa.
    > Szkoda tylko, że wcześniej zamiast własnej d..., nie zabrała do serwisu
    > komputera.

    Pozostaje tez ugoda - tansza niz sad...

    > Nie ma mowy o zwrocie gotówki, bo ten komputer jest o wiele mniej wart niż
    > rok temu. Poza tym jest w pełni sprawny, części w porządku, chyba, że
    > celowo coś z majstrują.

    Popros meza, zeby dobrze policzyl ile straci...
    Czasem warto cos stracic... naprawde..

    Pozdrowienia

    Boguslaw