  • 1. Data: 2004-12-12 21:26:46
    Temat: Skladajac zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa...
    Od: Rafał M <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>

    Witam

    Skladajac zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa mam dolaczyc kopie
    (ksero) czy orginaly dokumentow?

    BTW czy w samym zawiadomieniu moge napisac wytluszczonym drukiem
    najwazniejsze fragmenty?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2004-12-12 21:35:55
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 12 Dec 2004 22:26:46 +0100, Rafał M
    <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl> wrote:

    >Skladajac zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa mam dolaczyc kopie
    >(ksero) czy orginaly dokumentow?
    Dolacz kopie + parafe "za zgodnosc z oryginalem..."

    >BTW czy w samym zawiadomieniu moge napisac wytluszczonym drukiem
    >najwazniejsze fragmenty?
    Skoro mozesz zlozyc na papierze toaletowym to dlaczego mialbys nie moc
    stosowac roznych czcionek i wyroznien?

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 3. Data: 2004-12-12 21:36:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Rafał M" <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Skladajac zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa mam dolaczyc kopie
    > (ksero) czy orginaly dokumentow?

    Z zasady dołączaj kserokopie potwierdzoen za zgodność. Jeśli oryginały bedą
    koneiczne (np. do badań przez biegłego), to zawsze mozesz dostarczyć. Zaś w
    wypadku zaginięcia nie będzie większego kłopotu. Niby zginąć nie powinno,
    ale różnie bywa.

    > BTW czy w samym zawiadomieniu moge napisac wytluszczonym drukiem
    > najwazniejsze fragmenty?

    Możesz. Możesz wszystko. generalnie nikt się formy nie czepia.