    From: "Sylwia & Jurek" <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Skargi sasiadki a inspektor budowlany
    Date: Thu, 28 Feb 2002 11:35:47 +0100

    Osoba znana jako "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> zapodała:

    : Remont?
    : A Rodzice dopelnili obowiazku zgloszenia tego remontu?

    Mysle, ze tak choc nie znam szczegolow, a to juz bylo jakis czas temu.

    : Moga.
    : Inspektor przyjdzie ponownie z Policja.

    Hi, hi, przekonales mnie, ze musza :-)

    : > W koncu jest to ich wlasnosc
    :
    : Bzz, error :)
    : Mieszkasz w Polsce, nic nie jest do konca Twoja wlasnoscia
    : na zasadzie "wolnoc Tomku w swoim domku"

    Jak moglam o tym zapomniec. :-)

    : Poza tym w Nadzorze Budowlanym pracuja normalni
    : ludzie - przyjda popatrza i pojda. Jesli nie zlamales
    : przepisow budowlanych to odpisza babie, zeby sie
    : laskawie odp.... i na tym sie skonczy.
    :
    : q (tez mam sasiadke)

    Dzieki za konkretna odpowiedz. Niestety tez mam sasiadke, tyle ze z gory.
    Mieszkamy w domku, my na dole, oni na gorze. Na razie jest spokoj i mimo ze
    to oni nam tupia i trabia TV na maxa (starsi, przyglusi ludzie), to straz
    miejska bywala u nas czestym gosciem swego czasu. I tak jak mowisz, przyszli
    popatrzyli i poszli, bo nie bylo sie do czego doczepic. Ot, nie polubila nas
    sasiadka i tyle. Na razie na szczescie sie uspokoila, chyba wyczerpaly jej
    sie pomysly.
    Jeszcze raz dziekuje za odpowiedz.

    Pozdrawiam
    Sylwia