  • Data: 2006-01-22 12:32:27
    Temat: Re: Skarga na komornika- final
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Waszczynski [###w...@w...org.###] napisał:

    W poście inicjującym jest napisane:

    "złożyłem skargę na czynności komornika do sadu ponieważ wierzyciel
    zarzadal egzekucji nieistniejącego już długu a komornik ściągnął ode
    mnie koszty egzekucje, sad przyznał mi racje i postanowił"

    No to widać jak na dłoni, że winny jest wierzyciel, który wprowadził w
    błąd komornika. Faktycznie zmienia się postanowienie komornika, ale
    przecież to postanowienie było wynikiem wniosku złożonego przez
    wierzyciela, a nie jakiejś tam dziwnej inicjatywy komornika.