  • Data: 2006-03-01 17:08:13
    Temat: Re: Skandaliczny wyrok w sprawie O w s i a k a.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    CC wrote:
    > Kulisy kariery Jerzego O. staja sie jasniejsze gdy pozna sie kariere
    > jego tatusia.

    Pewnie był w wermahcie albo coś w tym stylu?

    Ech, wy - moherki - nigdy się nie zmienicie...

    > Ostatni wyrok sadu ktory nakazuje przeprosic Rydzykowi Jerzego O. jest
    > zenujacy.

    Ano. Za niski.

    [ciach]

    > O wyroku pisze rowniez Nasz Dziennik:

    Szkoda mi oczu na czytanie tej gadzinówki.

    [ciach]

    > drastycznych rzeczy, które miały miejsce na "Przystanku Woodstock".
    > Jak już wspominałem, byłem na tej organizowanej przez pana Owsiaka
    > imprezie i widziałem, co się tam działo. Narkotyki można było kupić
    > bez większych problemów, dosłownie wszędzie widoczne były reklamy
    > marihuany. Widziałem również pijanych ludzi, bardzo młodych ludzi -
    > nie jednego, ale wielu. Wystarczyło wejść między kawiarniane "ogródki
    > piwne", by widzieć upojonych alkoholem uczestników "Przystanku
    > Woodstock".

    Dokładnie to samo mogę napisać np. o Warszawie.

    Czyli twierdzisz (razem ze sowją gadzinówką). że PiS z Kaczyńskim na
    czele promują narkomanię i pijaństwo?