    From: "Lukasz" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Skandaliczny wyrok w sprawie O w s i a k a.
    Date: Wed, 1 Mar 2006 11:13:18 +0100

    > Ostatni wyrok sadu ktory nakazuje przeprosic Rydzykowi Jerzego O. jest
    > zenujacy.

    Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby Rydzyk złożył odwołanie, jesli nie zgadza
    się z wyrokiem. Jeśli coś się nie podoba, to od tego jest instytucja
    odwołań.

    > Byłem świadkiem takich scen, jakie pokazano w filmie wyemitowanym na
    > antenie Telewizji Trwam. W tym materiale pokazano tylko część naprawdę
    > drastycznych rzeczy

    Więc dlaczego p. Walewacz nie zeznawał tego przed sądem, tylko zamiast tego
    produkuje się przed beretami na łamach Naszego Dziennika?

    Szlag mnie trafia, jak słyszę kolejnego rozgoryczonego bereta, ktory zamiast
    wypowiezieć się tam, gdzie tego miejsce produkuje się na kolejnej grupie
    dyskusyjnej.

    Jesli masz coś do powiedzenia, co mogloby wpłynąć na wyrok, to zgłoś się do
    Rydzyka jako świadek w sądzie. A jak uważasz, że sady w polsce są zależne od
    jakichś służb, to odwołajcie się do jasnej cholery do odpowiedniego
    trybunału poza granicami kraju! Nie jestem prawnikiem, ale wydaje mi się, że
    na sądach w Polsce prawo się nie kończy.

    Łukasz