  • Data: 2018-10-23 21:28:49
    Temat: Re: Skąd to wiedzą [Polak ZAWSZE ankieterowi prawdę powie! ;-)]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    Animka <a...@t...nieja.wp.pl> pisze:

    >I jak dotąd ludzie statystycznie mówią (głównie) prawdę ;-)

    >Ja jakoś nie wierzę że tak zawsze będzie (i było) albo że sondażownie
    >będą się rwać rozgłaszać że tak przestało być.
    >AFAIR takie kwestie jak bardzo znacząco korelacja odmowy odpowiedzi
    >ankieterowi z poparciem dla konkretnej partii już kiedyś wypływała.

    Mnie chodzi po glowie, czy w tym roku nie bedzie rozbieznosci, bo ktos
    zaglosuje na PiS, bo mu sie podoba, ale ankieterowi tego nie powie, bo
    nie wypada :-)

    Czy cos pdobnego nie bylo 4 lata temu ?
    Kaczynski zarzucal osustwa wyborcze na podstawie rozbieznosci wynikow
    z sondazami, czy zwyczajnie bezpodstawnie ?

    Dzis mozemy spojrzec na sondaze przedwyborcze Jakiego i sondaze
    powyborcze ... a potem rzeczywiste wyniki.

    No ale coz, jak sie zamowilo dobre wyniki przedwyborcze, to sie
    dostalo dobre :-)

    J.