    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Siedzialem 7 miesiecy
    Date: Wed, 31 Mar 2004 11:38:28 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@pc29.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik "PZS" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c4dspv$lf$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Skonczy sie w takim razie w Sztarsburgu. Mam w dupie ich przeliczania.
    > Zryli mi beret, a moja rodzina jeszcze sie nie moze pozbierac - juz o
    > potencalnych
    > interesach nie mowiac. I oskarze prokurature o kidnaping.
    > To sa jaja zeby w swietle smiesznego prawa robic z ludzkim zyciem
    > eksperymenty.

    Rozumiem Twoją wściekłość, bo też nie chciał bym przesiedzieć 7 miesięcy
    tylko dla tego, ze komuś się coś wydawało. Ale proponuję ochłonąć
    najpierw, zanim zaczniesz działać. Poprzednicy przedstawili Ci rzecz tak,
    jak wygląda. Po pierwsze musi to być oczywiście niesłuszne aresztowanie.
    Zbyt mało napisałeś, by stwierdzić, że w Twoim wypadku będzie to miało
    miejsce.

    Po drugie odszkodowanie musi być realne. Przyjmowanie średniej krajowej ma
    moim zdaniem niejasne podstawy, bo co ma piernik do wiatraka. Ale z
    drugiej strony Ty przesadzasz o 2 rzędy wielkości. Ja bym zaryzykował
    pozew o 50.000 zł, bo uważam, że to maksimum, co możesz wygrać
    uzasadniając to mądrze nie tylko stratami moralnymi, materialnymi ale i
    utratą jakiś tam perspektyw, gdyż jesteś postrzegany jako osoba z kręgu
    przestępców. Podstawa to dobre i mądre uzasadnienie, więc proponuję
    przynajmniej tydzień wyluzować i usiąść dopiero do pisania.