    From: "Artur Ch." <s...@r...pbz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Siąsiadka i woda ....pomocy....
    Date: Wed, 5 Oct 2005 10:08:12 +0200

    Dnia 4 paź o godzinie 22:33, na pl.soc.prawo, jcm2000 napisał(a):

    > Dziękuję za odpowiedz jutro zadzwonię do RPWiK .
    > W Gminie mówią mi że mogą oddać mi pieniądze które wpłaciłem na wodociąg

    Nie wycofuj wniosku o przyłączenie do sieci wodociągowej!
    No chyba że nie potrzebujesz sieci - a co ze ściekami?

    > ale nie mogą zmusić sąsiadki do zgody na przekop ok 1m na terenie jej działki

    No cóż - Twoja sąsiadka ma pełne prawo do dysyponowania swoja własnością -
    prawda? Czy Ty byłbyś zadowolony gdyby Ci np. ktoś na ścianie budynku
    powiesił bez Twojej wiedzy i zgody np. kable, przewody, tudzież rury?

    > ...dobre sobie.....prawda ......

    Dobre - dla właściciela nieruchomości - teraz nareszcie ludzie dostrzegają
    to że przez wieeele lat monopoliści typu RPWiK, ZE, telekomunikacja,
    gazownictwo itp itd bez wniku korzystało i korzysta nadal z części
    ułamkowej ich nieruchomości, a każdemu swojemu klientowi naliczają np.
    opłatę za przesył - a sami nie płacą, nie płacili za korzystanie z
    nieruchomości.

    W Twoim przypadku - RPWiK będzie zmuszone np. przebudować kanalizację w
    taki sposób by zapewnić Ci dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków.
    Ale sądzę żę argument finansowy przedstawiony przez RPWiK Twojej sąsiadce
    wieeele by rozwiązał i był na pewno tańszy niż przebudowa infrastruktury.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany