    From: Green <z...@u...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sformułowania "bezprawny" w sądzie, czy wolno?
    Date: Sun, 15 May 2005 01:30:11 +0000 (UTC)

    W artykule <d6454o$kkf$1@nemesis.news.tpi.pl> Aleksander napisal(a):

    > A jeszcze jedno , nigdy nie zwracaj uwagi sedziemu, nie poprawiaj nawet
    > blednych wypowiedzi. Pamietaj sedzia jest bezbledny, to nadczlowiek, nawet
    > gdy widzi zielone slonce, a ty maly robaczku mozesz tylko unizenie prosic,
    > ewentualnie skamlac.
    >
    > Ja dzieki takiemu Sadowi zostalem uznany za alkoholika, na rozwodzie,
    > choć jestem alergikiem i nigdy nie pije bo alkohol tez wywoluje u mnie silne
    > objawy alergiczne.
    > Ale nie wazne sa opinie lekarzy, sedzia ma racje i uznal mnie za nalogowego
    > alkoholika.

    Tak, to racja.
    Podobną sprawę miałem z sędziną. Wrzeszczała na mnie, pokrzykiwała.
    Nie dawała jednego słowa powiedzieć, poza te, które w jej oczekiwaniu,
    miałem (jedynie) wypowiedzieć. :)
    W procesie cywilnym(!), gdzie pozwano mnie o zachowek, choć obdarowanym był
    mój SYN.
    Musiałem NAPISAĆ, że wnoszę o odrzucenie pozwu jako bezpodstawny.
    Dopiero taka forma dotarła do jej mózgownicy.
    :)
    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga
    Linux Reg.User #166848,gg:1100100111000000111010