  • 251. Data: 2003-02-26 23:12:53
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 Feb 2003, Elita.pl wrote:
    [...]
    >+ Hmm.. można jaśniej bo nie kumam o jakim rozwiązaniu mówisz.

    "Normalny dostęp do internetu" na numerze z dialera.

    pzdr, Gotfryd

  • 252. Data: 2003-02-26 23:38:11
    Temat: Re: Problem tkwi gdzie indziej
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik tomek jasinski napisał:
    > Coraz ciekawiej nam się rozmawia ...
    > Nie, akurat za to nikt nie odpowiada, natomiast powinien ponieść
    > konsekwencję tego, że "ofiara" nie wie o istnieniu regulaminu (bo nie
    > została o istnieniu takowego regulaminu poinformowana).

    idąc dalej taki tokiem rozumowania, czy powinniśmy informować ludzi, że
    gdy pada deszcz i wyjdą bez parasola, to zamoczy im sie ubranie?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 253. Data: 2003-02-27 00:53:42
    Temat: Sex strony - oszustwa
    Od: Artur <a...@j...net>

    A może powinna zostac poinformowana o istnieniu informacji o informacji
    o regulaminie?

    Paranoja...!

    A.

  • 254. Data: 2003-02-27 01:13:15
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    scream wrote:
    > jak zwykle w mediach, stek bzdur...
    > nie chce mi sie tego tlumaczyc od poczatku, wszystko juz wyjasnilem w
    > tym watku...

    Grunt zaczyna Wam się palić pod nogami.
    A jeśli chcesz zobaczyć sobie jak wygląda uczciwe zarabianie na porno
    to przejdź na http://www.crossfilm.com.pl

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 255. Data: 2003-02-27 05:41:23
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > Grunt zaczyna Wam się palić pod nogami.

    naprawde? nie zauważyłem
    i co, myślisz, że przez takie artykuły jak ten na onecie, spadają
    obroty, ludzie przestają korzystać z dialerów? przeciwnie, odnosi to
    dokładnie odwrotny efekt, korzystają jeszcze więcej

    > A jeśli chcesz zobaczyć sobie jak wygląda uczciwe zarabianie na porno
    > to przejdź na http://www.crossfilm.com.pl

    a ja akurat nie ingeruje w to jak Ty zarabiasz na życie i o to samo
    prosze Ciebie. Aha, i zajmuje sie uczciwym biznesem.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 256. Data: 2003-02-27 09:04:39
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl> wrote in
    message news:Xns932ECB40AE4D3Doaba.olval.thru@127.0.0.1...
    > Ke'dem guerfel "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> ihn
    > news:b3ig5d$qp8$1@galaxy.uci.agh.edu.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    > pl.soc.prawo

    > Na jakiej podstawie ktoś, kto nie przeczytał regulaminu usługi ma
    > czelność awanturować się, że otrzymał rachunek za korzystanie z niej
    > zgodnie z regulaminem - oczywiście usługę legalną?

    Jakiej uslugi ?

    Zawarl umowe z TPSA o abonament to, co z tym zwiazane...
    TPSA w sklad pakietu dala "uslugi 0-700" i polaczenie z internetem
    "0 -22".
    Serwis "skonfigurowal" mu program do uzywania internetu.

    Dlaczego pan sadzi, ze klient ma "sam z siebie" wiedziec,
    ze TPSA zawarla z kims porozumienie pozwalajace
    przez linie TPSA korzystac z internetu przez 0 700 ?

    Boguslaw

  • 257. Data: 2003-02-27 09:05:59
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "scream" <s...@...pl> wrote in message news:b3jelr$5ql$1@news.onet.pl...

    > czy mamy też odpowiadać za to, że "ofiara" nie potrafi czytać, albo
    > niedowidzi?

    DOKLADNIE TAK.
    MA pan odpowiadac za to, ze WYKORZYSTUJE Pan
    fakt iz OFIARA nie dowidzi lub nie umie czytac do zbijana kasy.

    Boguslaw

  • 258. Data: 2003-02-27 10:12:58
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    scream <s...@...pl> skribis:

    >czy mamy też odpowiadać za to, że "ofiara" nie potrafi czytać, albo
    >niedowidzi?

    przeciez ceny NIE widac, ba, nie wiadomo tez ze regulamin mozna sobie
    'przewinac', bo nie ma suwakow ip.

    --
    *************** Pozdrawiam, Leh *
    Tanie kredyty, dobre konta bankowe, *

  • 259. Data: 2003-02-27 11:01:32
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "scream" <s...@...pl> wrote in message news:b3k8f9$dlv$1@news.onet.pl...

> [...]
    > obroty, ludzie przestają korzystać z dialerów? przeciwnie, odnosi to
    > dokładnie odwrotny efekt, korzystają jeszcze więcej

    Zrozum czlowieku, ze nie o to chodzi by NIE korzystali,
    lecz by robiac to KORZYSTALI SWIADOMIE.

    Boguslaw

  • 260. Data: 2003-02-27 11:19:15
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    scream wrote:
    > naprawde? nie zauważyłem

    Pewnie jak już będą prowadzić Cię w kajdankach też nie zauważysz?

    > i co, myślisz, że przez takie artykuły jak ten na onecie, spadają
    > obroty, ludzie przestają korzystać z dialerów? przeciwnie, odnosi to
    > dokładnie odwrotny efekt, korzystają jeszcze więcej

    Mnie tam w graj - niech korzystają więcej i jeszcze więcej byle... świadomie!

    > a ja akurat nie ingeruje w to jak Ty zarabiasz na życie i o to samo
    > prosze Ciebie. Aha, i zajmuje sie uczciwym biznesem.

    To nie jest moja firma. Dałem Ci przykład, że jak ktoś chce to może
    uczciwie zarabiać w tym biznesie.
    Wy nie chcecie, wolicie naciągać ludzi. :(

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm