    From: " Cyngiel" <c...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sex strony - oszustwa
    Date: Wed, 19 Feb 2003 12:58:24 +0000 (UTC)

    Wiesz
    Dokladnie to jest tak.
    ty wiesz ja wiem i wie jeszcze iles tam ludzi ze to mozna miec za darmo.
    tylko trzeba wiedziec gdzie szukac..
    a jak sie nie wie to sie placi
    tak jest od wiekow i tak bedzie.

    Tak sie chwalisz ze znasz prawo ..to znaczy ze jestes prawnik?
    Wiec jak jestes prawnik to bierzesz kase od tych co nie wiedza gdzie znalesc
    porady za darmo? Prawda? prawda ..
    wiec ty zarabiasz na tym ze ktos czegos chce.. i tu sie zarabia na tym ze
    ktos chce cipek a nie wie gdzie szukac za darmo i placi.
    Jak mowi stare przyslowie to .. kasa nie smierdzi ..
    Nie wazne czy ja robisz na cyckach , gownie, pompowaniu workow po cemencie
    czy na poradach prawnych.

    ----------------------------
    Dres pogania dresem, a poniewaz nie ma mozgu
    cwaniakuje i wiadomo ze tylko na kurwach potrafi zarobic.
    -----------------------------
    A ty wiesz ile taki dres potrafi zarobic?
    Sa takie dresy na swiecie co zarabiaja po 2 5 10 15 20 40 60k pln na miesiac
    na cyckach
    co raczej nawet jak na prawnika powinienes stwierdzic ze duzo .
    I to pewnie duuuuzo wiecej niz taki sztywniacki prawnik za biurkiem ..
    Zaryty w jakis knigach . A dres dres jest spoko ma malo stresujaca prace ale
    wymagajaca bardzo duzych umiejetnosci.A z tego co wiem to takie sztywniaki sa
    najlepszymi klientami stron porno.

    Dopuki sa klienci na twoje uslugi to beda i na cycki i takie tam.
    A to ze moglby gosc wyjsc poderwac laske i za darmo ja bzykac.. a nie placic
    tylko za lizanie monitora to kwestia zupelnie inna.
    Internet gwarantuje pewnien rodzaj anonimowosci pod tym wzgledem ze goscie
    nie musza obawiac sie kompromitacji w oczach 2 osoby.