    From: "Elita.pl" <b...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sex strony - oszustwa
    Date: Tue, 18 Feb 2003 23:59:54 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@pn116.wroclaw.cvx.ppp.tpnet.pl

    scream wrote:
    [..]
    > prosiłem o konkretne przykłady dialerów.

    Czyli co niby mam Ci podać? Dziesiątki nazw pod jakimi występują?
    Czy też mam Ci je przesłać, zainstalujesz sobie i zobaczymy czy
    tak łatwo wytniesz.

    > "zostaniesz połączony z numerem 0700xxxxxx" - użytkownik musi wykazać
    > odrobine logiki ze swojej strony

    A gdzie jest taki napis?

    > polskie dialery tego nie robią.

    Jesteś pewien?

    > Każdy jeden dialer. Jest napisane "klikając przycisk Połącz oświadczasz,
    > że akceptujesz niniejszy regulamin". Skoro ktoś to przeczyta, to do
    > reszty regulaminu też dotrze.

    "
    Oświadczam że jestem pełnoletni(a) i chcę się połączyć z niniejszym serwisem.
    Wiem, że serwis zawiera treści erotyczne. Wciskając "WCHODZĘ" zgadzasz się z tym i
    chcesz wejść do niego. Program ten jest w wersji freeware i możesz go kopiować jak
    również udostępniać innym, pod warunkiem, że nie czerpiesz z tego żadnych korzyści
    finansowych. Opłata za korzystanie z serwisu wynosi 4,88 PLN/min (z VAT) 0 700
    980059 (Maxcom) Wciskając przycisk "WCHODZĘ" potwierdzasz że jesteś pełnoletni(a)
    i akceptujesz wyżej wymienione warunki. Licencja i wszystkie prawa do tego
    programu należą do: OF.PL Więcej informacji znajdziesz pod adresem
    http://erotic.of.pl"

    " Oświadczam że jestem pełnoletni(a) i chcę się połączyć z niniejszym serwisem.
    Wiem, że serwis zawiera treści erotyczne. Wciskając "OK" zgadzasz się z tym
    i chcesz wejść do niego. Program ten jest w wersji freeware i możesz go kopiować
    jak również udostępniać innym, pod warunkiem, że nie czerpiesz z tego żadnych
    korzyści finansowych. Opłata za korzystanie z serwisu wynosi 3,66 PLN/min (z VAT)
    0 700 588771 (M A X C O M) Wciskając przycisk "OK" potwierdzasz że jesteś
    pełnoletni(a) i akceptujesz wyżej wymienione warunki. Usuniecie programu następuje
    po zamknięciu go przy wciśniętych klawiszach SHIFT i CTRL "

    Ci powiem, że nie widzę nawet tekstu, że zostanę obciążony opłatą za połączenie!
    A już regulamin i takie słówka? W jakim dialerze ?

    > no więc o co sie czepiasz?

    O to, że w przypadku dialera wchodzę do sklepu zobaczyć co tam dają, wychodzę
    i ... kurna nie mam portfela! Bo mi go zabrała obsługa tytułem... opłaty!

    > idąc do sklepu tez nie masz "w głowie i świadomości" ceny masła.

    Mam gości z rachunkami na ponad 7 tys. zł. Jak myślisz - to debile,
    którzy nie wiedzą, że za taką kasę mogliby mieć codziennie panienki
    prosto przed sobą do pooglądania na żywo, pomacania i kij wie czego jeszcze
    przez co najmniej dwa miechy?

    > hahahah :)))) dobre!
    > to może na drzwiach sklepów wieszać czerwone "płachty" z napisem "NIE
    > WCHODŹ TU"?

    Ha! Czyli uważasz, że uczciwe powiedzenie ile kosztuje w tej chwili połączenie
    jest płachtą "NIE WCHODŹ TU" ?

    > jest zamykalna i usuwalna w standardowy sposób.

    Nie jest. I nie tego dotyczył punkt. Pytałem po co ta stylizacja?

    > ono nie jest oszukańcze, ono po prostu powoduje, że dialer łączy sie
    > jeszcze raz po rozłączeniu.

    A to rozłączenie to oczywiście wynik błędu?
    Z czyjej inteligencji drwisz?

    > no jasne :) życze sukcesów..

    Dzięki nawet za te obłudne życzenia. Na szczęście na razie jest do przodu :)

    > trafiłes kulą w płot. Maksymalny koszt połączenia dialerem wynosi 109 zł
    [..]
    > ponad 68 razy po 30 minut.

    To w przypadku "świadczenia" wielokrotnego nie obowiązuje? Ciekawe..

    http://www.elita.pl/arek/arek_3jpg.jpg
    i więcej o mnie http://www.elita.pl/arek/

    > po co Ci mój adres?

    Żebyś nie był anonimem.