    From: "Elita.pl" <b...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sex strony - oszustwa
    Date: Mon, 17 Feb 2003 13:38:25 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@213.199.230.54

    Albercik wrote:
    > Myslisz ze wszystko jest za darmo? W takich wypadkach wszyscy by wchodzili
    > na takie strony a potem skladali reklamacje. Raczej kiepskie rozwiazanie
    > problemu.

    Niby dlaczego miałoby tak być? Uważasz, że wszyscy ludzie to oszuści?
    Albo nawet ich większość?
    Ja tak nie uważam i uważam, że gdyby zrobić tak jak pisałem problem
    praktycznie by nie istniał bo nawet dzieciaki wiedziałyby co robią.

    > A to niby dlaczego? Kupujesz sobie numer 0-700 i podlaczasz z drugiej strony
    > co chcesz. Wiec dlaczego masz nie zrobic sobie z tego wyjscia na caly
    > internet?

    Dlatego, że w tej chwili przy przełączeniu na 0-700 ludzie nie zdają sobie
    z tego sprawy bo mogą korzystać z WSZYSTKICH zasobów Internetu, a nie tylko
    wybranych serwisów. To jest jedna z przyczyn takiej skali oszustw.
    A jak ktoś wchodzi na numer za kilka złotych to chyba nie po to by sobie
    ściągać pocztę czy przeglądać eterię?

    > A niby dlaczego ma sie im chciec? To jest raczej Twoj problem.

    Jeśli tak podchodzisz do sprawy to chyba wszystko na temat.
    Tylko po co Ci Państwo, policja, sądy itp.
    Przecież bandyci, napastnicze państwa, oszuści, złodzieje to TWÓJ problem...

    > Tutaj to juz pojechales na maksa - mam nadzieje ze sie przbudziles.

    Nie. Gdyby to było w USA to taka firma musiałaby zapłacić niewyobrażalne
    odszkodowania. W praktyce cały jej majątek przeszedłby w ręce pokrzywdzonych.
    Niestety tu jest Polska i złodziejstwo nie jest tępione :((

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm