  • Data: 2005-05-11 22:39:57
    Temat: Re: Serwis ociaga sie z naprawa...
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <0...@n...onet.pl>, Anka Jaroszynska wrote:
    > Mam taki problem - trzy tygodnie temu oddalam komputer do naprawy. Obiecali, ze
    > potrwa to tydzien, gora 10 dni. Tymczasem jutro mija wlasnie wspomniane 3
    > tygodnie. Codziennie, gdy do nich dzwonie mowia mi, zebym zadzwonila nastepnego
    > dnia.
    > Jestem z natury cierpliwa ale to juz chyba przesada.. 10 czerwca konczy mi sie
    > rok akademicki i do tego czasu musze oddac kilka rzeczy, ktorych bez komputera w
    > domu nei zrobie. A nie jest to kwestia 1-2 dni.
    > Co moge zrobic w tej sytuacji? Czlowiek z firmy komputerowej, w ktorej kupilam

    Tak naprawdę, biorąc pod uwagę że nie masz czasu, a celem jest odzyskanie
    sprawnego komputera, to zrobić możesz niewiele. Ja bym spróbował wezwać
    ich na pismie do wydania sprawnego sprzętu w nieprzekraczalnym terminie
    takim a takim pod groźbą wydzierżawienia przez Ciebie innego komputera i
    obciążenia ich potem kosztami. Oczywiście sami mogą Ci nieodpłatnie
    dostarczyć inny komputer/samą płytę na czas naprawy tamtej, co możesz im
    zaproponować. Mogą się na to wszystko nie zgodzić, a Ty mozesz faktycznie
    zrobić jak napisałęm i wydzierżawić peceta od kogoś. Jak wszystko dobrze
    udokumentujesz to masz sporą szansę potem dojść swojego w sądzie, z tym że
    nie są to szanse 100% a całość pewnie nie będzie warta zachodu.

    --
    Marcin