  • Data: 2013-03-13 12:49:27
    Temat: Re: Sępy i inne kruki...
    Od: Konfabulator <k...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Mar, 18:29, jedrus <j...@w...btx.pl> wrote:

    > Jakich głupot? Poszedłem z umową do wydz. Kom. a panienka
    > przystemplowała papierek i już nie jest na mnie zarejestrowany.

    Weź ten papier w końcu do ręki i *przeczytaj* co na tej pieczęci jest
    napisane. Bo upierasz się przy czymś co jest oczywistą bzdurą.

    > Ubezpieczyciel dostał skan stempelka wydz. kom. i umowę więc co jeszcze
    > mam zrobić?

    Stempelek TU w ogóle nie interesuje! Natomiast, jeśli TU dostało skan
    umowy to wypełniłeś swój ustawowy obowiązek. Pytanie z jakiej daty
    jest ta umowa OC. Jeśli przed 11.02.2012 (<) to miałeś na wysłanie
    tego skanu 30 dni, a jeśli po (>=) 11.02.2012 to 14 dni. I w jaki
    sposób wysłałeś ten skan? Może opisz dokładniej z datami całe to
    zdarzenie to dotrzemy do sedna i ustalimy co odpowiedzieć sępom by się
    odczepiły.

    > Właśnie sęp dalej drąży i informuje mnie, że mam zapłacić za cały rok.

    Sęp ma o tyle rację, że jako prywatna osoba możesz wykupić OC jedynie
    na cały rok, z płatnościami nawet codziennie, ale umowa trwa rok. Z
    tym, że w momencie sprzedaży umowa ta przechodzi na nabywcę.