  • Data: 2013-03-12 18:29:13
    Temat: Re: Sępy i inne kruki...
    Od: jedrus <j...@w...btx.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-11 19:37, Konfabulator pisze:

    > 1. Po sprzedaży nie ma możliwości wyrejestrowania pojazdu. Kto Ci
    > takich głupot naopowiadał? Ty masz jedynie obowiązek zawiadomić o
    > sprzedaży wydział komunikacji.

    Jakich głupot? Poszedłem z umową do wydz. Kom. a panienka
    przystemplowała papierek i już nie jest na mnie zarejestrowany.

    > 2. Ustawa o OC mówi, iż do czasu przekazania ubezpieczycielowi
    > informacji o sprzedaży wraz z danymi nabywcy, odpowiadasz solidarnie
    > za zapłatę OC, tak jakby pojazd był nadal Twój. Wysyłanie do TU
    > informacji "sprzedałem i wyrejestrowałem" jest nie dość, że kłamstwem,
    > to bez sensu, bo nie spełnia wymagań ustawy.

    Ubezpieczyciel dostał skan stempelka wydz. kom. i umowę więc co jeszcze
    mam zrobić?

    Właśnie sęp dalej drąży i informuje mnie, że mam zapłacić za cały rok.

    --
    jedrus
    Kto nie szanuje i nie ceni swojej przeszłości, ten nie jest godzien