  • Data: 2010-09-10 12:11:03
    Temat: Re: Selekcja w lokalach
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10-09-2010 13:56, gr pisze:

    > Sądząc po twojej ortografii to nie chodzi tu o zostawianie "chamstwa"
    > na zewnątrz tylko o czysty snobizm.

    A tam. "Chamstwo" to już od dawna w pwenych kręgach, każdy, kto nam
    akurat towarzysko nie odpowiada (albo ma nie taką koszulę, buty, fryzurę
    lub niedostatek biżuterii i makijażu), i Małgosia ma gwarancję że będzie
    się bawiła w otoczeniu jej podobnych.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813