  • Data: 2021-11-08 13:31:26
    Temat: Re: Seks w dowodzie osobistym
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 8 listopada 2021 o 13:03:45 UTC+1 Zbynek Ltd. napisał(a):
> [...]
    nieparzysta, to jest to "M", a jak parzysta, to "K" - zdekoduj sobie jak chcesz.
    > Jest to jawne pogwałcenie praw pozostałych 57 płci.

    Nono, poważnie wychodzimy poza "dramat czwórni".
    W sumie powinno być FUT pl.rec.fantastyka.sf-f ;>
    Bo gdzieś tam czytałem, że do rozmnażania potrzebne są również wdowy (a może stare
    panny) po 50-tce (wdowcy nie)...

    Zaś technicznie trzeba będzie zmienić zapis PESELu z dziesiątkowego na base64.
    Ale tu i tak jesteśmy na krawędzi pojemności zapisu (miałem kiedyś taki problem w
    tramwajach, w 24 bajtach mieściły się 4-bitowe delty dla 48 przystanków - a okazało
    się, że pojawiły się dłuższe trasy i musiałem zrobić nowy typ komunikatu z 3-bitowymi
    deltami i max. 64 przystankami - póki co dłuższych nie było, ale takie z 61 to się
    już trafiały).
    No chyba że wydłużymy go o jedną cyfrę - ciekawe, co będzie trudniejsze...