  • Data: 2021-11-08 13:56:30
    Temat: Re: Seks w dowodzie osobistym
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:b9999f41-51f1-4e6f-a686-41f3b073293bn@g
    ooglegroups.com...
    poniedziałek, 8 listopada 2021 o 13:03:45 UTC+1 Zbynek Ltd.
    napisał(a):

> [...]
    >Bo gdzieś tam czytałem, że do rozmnażania potrzebne są również wdowy
    >(a może stare panny) po 50-tce (wdowcy nie)...

    >Zaś technicznie trzeba będzie zmienić zapis PESELu z dziesiątkowego
    >na base64.
    >Ale tu i tak jesteśmy na krawędzi pojemności zapisu (miałem kiedyś
    >taki problem w tramwajach, w 24 bajtach mieściły się 4-bitowe delty
    >dla 48 przystanków - a okazało się, że pojawiły się >dłuższe trasy i
    >musiałem zrobić nowy typ komunikatu z 3-bitowymi deltami i max. 64
    >przystankami - póki co dłuższych nie było, ale takie z 61 to się już

    A co w tych deltach bylo - jakies odleglosci, czy numery przystankow ?

    A ograniczenie do 24 bajtow z czego wynikalo?
    Moze prosciej przejsc na 64 bajty ... czy przyszlosciowo na 128 bajtow
    :-)

    >No chyba że wydłużymy go o jedną cyfrę - ciekawe, co będzie
    >trudniejsze...

    Najprosciej to bedzie zrezygnowac z okreslania plci w peselu - bedzie
    sobie zapisana w bazie ...

    A czy mlodzi nie maja problemu z zapamietaniem?
    Tam juz chyba nie ma wprost daty urodzenia ?

    J.