  • 31. Data: 2019-12-18 21:10:27
    Temat: Re: "Sędzia" skazał obywatela na miesiąc wiezienia za kradzież śliwki w czekoladzie o wartości 40 gr
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 18.12.2019 o 20:07 Trefniś <t...@m...com> pisze:

> [...]
    > Kogo zaskakuje, że wszyscy sędziowie chcą reformy sądownictwa?
    >
    > Bo wszystkie inne kandydatury poza Dudą grożą powrotem do "żeby było tak
    > jak było".
    >
    > Jeszcze wszystkich kandydatur nie znamy, ale jedynie Duda jest
    > "rozpoznany", poza tym ma sensowne poparcie przez kolejne 4 lata i
    > będzie (wierzę, że zmądrzał!) tego poparcia udzielał demokratycznej
    > władzy.
    >
    > Przypominam - wybory były DEMOKRATYCZNE i PiS ma demokratyczną
    > legitymację do rządzenia!
    > A Duda być może przeszkadzać w reformie sądownictwa już nie będzie.

    Spasuję.
    I aby ułątwić zakończenie dyskusji: Hitler też wygrał w demokratycznych
    wyborach.
    Kamil

  • 32. Data: 2019-12-18 21:14:51
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 18.12.2019 o 21:10, Kubuś Puchatek pisze:

    > Spasuję.
    > I aby ułątwić zakończenie dyskusji: Hitler też wygrał w demokratycznych
    > wyborach.

    no tak nie do końca demokratycznie, Adi był kryminalistą, skazanym
    prawomocnie, w demokracji niemożliwe aby wybrać kryminalistę:)

  • 33. Data: 2019-12-19 11:46:08
    Od: m...@g...com

> [...]
    > zadne wysKOki, zreszta rownie dobrze moze to byc mokra robota sluzb
    > wschodu+bliskiego zachodu zeby nas mocno zdestabilizowac/oslabic w
    > relacjach z UE. Kto wie cotam bylo w tym stylu na rzeczy z
    > Adamowiczem...a wzorzec sie lubi POwtarzac, "nieszczescia" chodzic
    > parami (Casa i TUtka), do konca 2019 niewiele, prezent przed swietami
    > POd choinke w formie wiencow jodlowych dla niektorych POlitdysPOnentow
    > bylyby jak znalazl... :/
    > Dzis protesty POd sadami, duzo miejsc do jednoczesnej
    > ochrony...rozproszone dzialania najtrudniej monitorowac...

    Ależ bełkot...

    ---
    Nie pij tyle to bedziesz wiecej rozumiec z tego co czytasz ;P

  • 34. Data: 2019-12-19 11:48:09
    Od: m...@g...com

    > Powrotu do zdrowia życzę, wujku.

    No proszę, nawet rodziny na tej grupie ze sobą gadają :-)

    Kasta w-ujkow ;P

  • 35. Data: 2019-12-19 12:28:15
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 18 Dec 2019 20:52:50 +0100, Animka napisał(a):

    > No proszę, nawet rodziny na tej grupie ze sobą gadają :-)

    Szkoda że to jest akurat Rodzina Ziobrano.
    Przy okazji zaciekawiło mnie, czy Mniej niż Zero ich jakoś wynagradza za te
    burzliwe dyskusje o Śpiewaku i nadzwyczajnej kaście, bo Sakowicz nie płaci
    swoim dziennikarzom(?) i muszą biedacy pracować dla idei, zupełnie jak
    Karczewski.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 36. Data: 2019-12-19 12:30:15
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 18 Dec 2019 18:43:21 +0100, Kubuś Puchatek napisał(a):

    > Rozwiniesz dlaczego nie mamy alternatywy?

    Widocznie przekaz dnia z Nowogrodzkiej jest taki, że Maliniak nie jest może
    ideałem, ale lepszego i tak nie będzie, dlatego suweren powinien pobiec do
    urn głosować na to kuriozum.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 37. Data: 2019-12-19 13:42:42
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2019 o 21:10 Kubuś Puchatek <k...@k...org> pisze:

    > Spasuję.
    > I aby ułątwić zakończenie dyskusji: Hitler też wygrał w demokratycznych
    > wyborach.

    To wyjdźcie na ulice, jak namawiają źródełka demokracji Donald Tusk i Lech
    Bolek Wałęsa!

    --
    Trefniś

  • 38. Data: 2019-12-19 14:25:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trefniś" napisał w wiadomości grup
    W dniu .12.2019 o 18:43 Kubuś Puchatek <k...@k...org> pisze:
    >Przypominam - wybory były DEMOKRATYCZNE i PiS ma demokratyczną
    >legitymację do rządzenia!

    Ordynacyjną.
    4 lata temu na PiS zaglosowalo 5.7 mln Polakow, sposrod 30.6mln
    uprawnionych.

    Polowa nie zaglosowala w ogole, a 10 mln zaglosowalo nie na PIS.
    https://parlament2015.pkw.gov.pl/349_Wyniki_Sejm.htm

    Ale jakos ani Tusk ani Schetyna nie mowili, ze wybory zostaly
    sfalszowane.

    W tym roku bylo troche lepiej - 8mln glosow na PIS, 10mln na inne
    partie.

    Poza tym mamy Konstytucje, ktora jest wlasnie po to, zeby pewne rzeczy
    nie byly zmieniane, nawet jak ktos ma 6mln suwerenow poparcia i 51%
    mandatow.

    A co PiS robi ? Olewa, jak mu wygodnie.

    J.

  • 39. Data: 2019-12-19 14:38:07
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2019 o 14:25 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    >
    > Poza tym mamy Konstytucje, ktora jest wlasnie po to, zeby pewne rzeczy
    > nie byly zmieniane, nawet jak ktos ma 6mln suwerenow poparcia i 51%

    Konstytucja jest kulawa, to olewają ją wszyscy.
    Tak było od zawsze, PiS tylko kontynuuje.

    A że olewają SĘDZIOWIE, to już mają wbudowane od czasów PRL i glejt III RP.
    UE jest przez totalnych tylko zapraszana do kopania nas w tyłek - każdy by
    skorzystał.

    --
    Trefniś

  • 40. Data: 2019-12-19 14:39:59
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2019 o 12:30 Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    > może
    > ideałem, ale lepszego i tak nie będzie, dlatego suweren powinien pobiec

    Macie alternatywę na swoje możliwości - Hołownia, ulubieniec Animki.

    --
    Trefniś