eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSędzia rzecznik KRS uczy: Z rodziną najlepiej wychodzi się na "taktyce procesowej" :-) › Re: Sędzia rzecznik KRS uczy: Z rodziną najlepiej wychodzi się na "taktyce procesowej" :-)
    From: "A. Filip" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sędzia rzecznik KRS uczy: Z rodziną najlepiej wychodzi się na
    "taktyce procesowej" :-)
    Date: Mon, 27 Mar 2017 15:07:22 +0200 (CEST)
    <1...@i...dyndns.org.invalid.170327.invalid>

    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> pisze:
> [...]
    > trzech córek do sądu. Od wielu lat płacę alimenty na 2 starsze córki, po
    > 1200 zł miesięcznie na każdą. Wspieram je i staram się pomagać w każdy
    > możliwy sposób. Opinie przedstawione w artykule są całkowicie nieprawdziwe,
    > ogromnie dla mnie i moich dzieci przykre ponieważ są próbą zburzenia moich
    > bardzo dobrych relacji z nimi. Jest to wyjątkowo bolesne dla mojej rodziny,
    > a szczególnie dla średniej córki, która jako tegoroczna maturzystka
    > przygotowuje się do egzaminów. Bardzo proszę media o uszanowanie mojej
    > prywatności i życia rodzinnego - napisał sędzia w oświaczeniu."

    A czego to niby dowodzi? SE napisał że wytoczył dorosłej córce i byłej
    żonie procesy o zwrot nadpłaconych alimentów czy że im _groził_ takimi
    procesami a jak się dziennikarze zaczęli czepiać to powiedział że to
    była tylko "taktyka procesowa" (zastraszanie prawnymi możliwościami)?
    _Niewiarygodne_ grożenie procesami większość ludzi ma w dupie.
    Jak b. żona i dorosła córka zapłaciły/zwróciły sporawo to zakładam że
    grożenie procesami _przez sędziego_ w ich oczach wyglądało
    "wystarczająco wiarygodnie".

    IMHO sędzia zasadniczo tylko potwierdził to co SE napisał tylko że
    inaczej rozłożył akcenty i zaczął się zasłaniać _swoją_ prywatnością
    oraz poszanowaniem rodzinnego życia porozwodowego.

    > @Filip -- poszukaj sobie sam żródła tego co powyżej zacytowałem...

    Ja mam podwyższać _za darmo_ wiarygodność twoich argumentów przeciw
    w twoim domniemaniu moim "sugestiom"?
    Toż to nie po kapitalistycznemu komuchu jeden! ;-)

    > To kolejny przykład, że walczysz ze spamem, który sam generujesz, w
    > poszukiwaniu poklasku.

    Ja się znajmuje spamem emailowym a nie usenetowym :-)

    * Moje posty nie podpadają pod spam usenetowy _w sposób oczywisty_.
    Wyzywanie osób "sporo postujących" od spamerów przez tych którym się
    nadepnęło na usenecie na odcisk to niemal uświęcona tradycja.
    * Nie zmieniam ksywek i adresów email latami więc można mnie łatwo
    "odfiltrować" (Dlaczego nie zmieniam? Patrz jakim spamem się zajmuje).
    * Moje posty są (w bardzo przygniatającej większości) przynajmniej z
    grubsza na temat w danej grupie.

    --
    A. Filip