eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSędzia rzecznik KRS uczy: Z rodziną najlepiej wychodzi się na "taktyce procesowej" :-) › Re: Sędzia rzecznik KRS uczy: Z rodziną najlepiej wychodzi się na "taktyce procesowej" :-)
    From: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sędzia rzecznik KRS uczy: Z rodziną najlepiej wychodzi się na
    "taktyce procesowej" :-)
    Date: Mon, 27 Mar 2017 14:19:42 +0200
    Sender: n...@i...dyndns.org.invalid

    Liwiusz w
    <news:ob90hf$eoc$2@node2.news.atman.pl>:

    > Nie widzę powodu, aby cokolwiek tłumaczyć.

    Tak, z tego jesteś na pl.soc.prawo dobrze znany, że nie potrafisz swojego
    stanowiska tłumaczyć, ale mimo to usiłujesz obrażać.

    "W dniu 21 marca 2017 roku w ,,Super Expresie" ukazał się artykuł
    zatytułowany ,,Pozwał córkę do sądu, żeby oddała alimenty". Zarówno tytuł,
    jak i podane w nim informacje nie odpowiadają prawdzie. Z ogromną
    przykrością stwierdzam też, że artykuł wkracza w dobra osobiste nie tylko
    moje, ale przede wszystkim moich córek. Nigdy nie pozwałem żadnej z moich
    trzech córek do sądu. Od wielu lat płacę alimenty na 2 starsze córki, po
    1200 zł miesięcznie na każdą. Wspieram je i staram się pomagać w każdy
    możliwy sposób. Opinie przedstawione w artykule są całkowicie nieprawdziwe,
    ogromnie dla mnie i moich dzieci przykre ponieważ są próbą zburzenia moich
    bardzo dobrych relacji z nimi. Jest to wyjątkowo bolesne dla mojej rodziny,
    a szczególnie dla średniej córki, która jako tegoroczna maturzystka
    przygotowuje się do egzaminów. Bardzo proszę media o uszanowanie mojej
    prywatności i życia rodzinnego - napisał sędzia w oświaczeniu."

    @Filip -- poszukaj sobie sam żródła tego co powyżej zacytowałem...
    To kolejny przykład, że walczysz ze spamem, który sam generujesz, w
    poszukiwaniu poklasku.

    --
    'Tom N'