  • 11. Data: 2007-03-26 18:05:12
    Temat: Re: Sciezki rowerowe ze slupami itp....
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    > Dziecinada z tymi plonkami, a co do palenia to gośc ma rację.

    No faktycznie, trzeba być geniuszem, żeby to odkryć.
    I do tego jeszcze bardzo uczynnym, żeby tym odkryciem podzielić się z
    innymi. Szczególnie na grupie o prawie.

  • 12. Data: 2007-03-26 18:07:42
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    > He, he . Nie bierz tego tak do siebie - przecież gość ma rację :)

    Rzecz w tym, że jak Ktoś nie ma nic do powiedzenia w temacie prawa, to
    pisze o takich pierdołach jak szkodliwość palenia.
    Ja też czekam, aż wreszcie wypowie się Ktoś cokolwiek kompetentny, bo
    też mnie irytują "legalne" (?) przeszkody na środku trasy rowerowej i
    chętnie bym się czegoś mądrzejszego dowiedział.

  • 13. Data: 2007-03-26 20:14:26
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał

    > A jak bym sie tak wyje...... na sciezce ka ktorej stoi slup jakis , o
    ten
    > slup i oskarzyl miasto i stwarzanie zagrozenia w ruchu rowerowym to
    sprawa > do wygrania?

    Jak masz problem ze wzrokiem to idź do okulisty.
    (A gdyby to nie słup był a osoba?)

  • 14. Data: 2007-03-26 20:49:09
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Henry (k) <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisali:

    > To nie nie problem palenia tylko kultury osobistej.
    > A dokładniej jego braku - czy to rzucanie niedopałków
    > czy wmawianie innim chorób psychicznych.

    Przeciez uzaleznienie jest choroba.

  • 15. Data: 2007-03-26 21:45:22
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    to by zaplacila mandat

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 16. Data: 2007-03-26 22:04:10
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Przeciez uzaleznienie jest choroba.

    Ale nie umysłową. Poza tym uzależnienie od nikotyny w niczym innym z
    otoczenia nie przeszkadza (o ile palacz jest osobą kulturalną). Mniejsze
    zło chory palacz bez kultury niż dres, który nie dymi a wali z pięsci w
    twarz kradnąć Ci telefon. Zastanów się gdzie jest większe zło i nie
    chrzań tu o chorobie tylko o szkodliwości społecznej bo chyba tutaj jest
    problem.

    Kaczor
    --
    Łączę pozdrowienia... i różne inne wyrazy
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl

  • 17. Data: 2007-03-26 22:04:59
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Co z tego skoro 99% palaczy to chamy, którzy dymią ludziom w oczy,
    > rzucają pety pod nogi i z okien samochodow na szyby innym ...

    Poprzesz to jakimiś danymi? Nurtuje mnie te *99%*.

    Kaczor

  • 18. Data: 2007-03-27 06:00:13
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał

    > to by zaplacila mandat

    Ten ślepiec na rowerze? Zapewne.

  • 19. Data: 2007-03-27 06:05:33
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Michał "Kaczor" Niemczak" <k...@i...net> napisał

    > Ale nie umysłową.

    A jednak leczeniem uzależnień zajmują się psychiatrzy.

    > Poza tym uzależnienie od nikotyny w niczym innym z
    > otoczenia nie przeszkadza (o ile palacz jest osobą kulturalną).

    Żartowniś :)

  • 20. Data: 2007-03-27 06:07:29
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Jacek23 porozsypywal nastepujace haczki:
    > to by zaplacila mandat
    Kto? Ta osoba? Za co?
    I nie toppostuj
    --