  • Data: 2005-08-16 16:44:41
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Gibas wrote:

    > Wystarczy Windows, ewentualnie inny komercyjny system operacyjny
    > np.MacOS, AmigaOS który nie pochodzi z legalnego źródła. Nie mówiąc już
    > o grach.

    Gry rzadko kiedy domagają się haseł.

    > No właśnie , ale czy nie musiałbyś udostępnić haseł do innych kont?

    Nie muszę ich znać. To po pierwsze.

    Po drugie nie pozwolę, żeby nieznany mi program miał pełne prawa
    _zapisu_ w moim komputerze. Czytać sobie może (oczywiście też z
    wyjątkiem np. plików z indywidualnymi hasłami, nawet kodowanymi).

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)