  • 1. Data: 2003-03-18 08:46:00
    Temat: Schizofremia
    Od: "mleczarz" <s...@w...nospam.pl>

    Witam
    Proszę o radę w następującej sprawie.
    W bloku w którym mieszkam mam sąsiadkę która choruje na schizofremię. Pani
    ta jakieś trzy razy w roku podczas ataków choroby wychodzi z samego rana na
    osiedle i chodzi sobie po uliczkach patrząc się na inne osoby takim wzrokiem
    jakby ktoś conajmniej "zabił jej rodzinę"... Do tej pory, oprócz wyrzucania
    z balkonu szafek, telewizora i innych rzeczy i ów tego chodzenia za ludzmi,
    nic więcej się nie wydarzyło, lecz dzieci z podwórka boją się tej kobiety.
    Kilkakrotne zwracanie uwagi rodzinie nie przynosi rezultatów, zawsze mówią
    że mama nie chce brać tabletek i w czasie gdy oni są w pracy nie mogą jej
    przypilnować. Osobiście mi to nie przeszkadza, lecz jak już wspomniałem małe
    dzieciaki nie chcą wychodzić na dwór gdy chora sąsiadka spaceruje po całym
    osiedlu. Czy można jakoś temu zaradzić? Nie chodzi mi o jakieś ostateczne
    środki i proszę o radę co powinniśmy, jako rodzice tych dzieci zrobić.
    Jeszcze raz nadmieniam że rozmowy z rodziną tej Pani nie przyniosły nigdy
    rezultatu.

    Pozdrawiam

    mleczarz

  • 2. Data: 2003-03-18 14:09:20
    Temat: Odp: Schizofremia
    Od: "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl>

    polecam film pt Piękny Umysł......

    Joanna

  • 3. Data: 2003-03-18 15:44:11
    Temat: Re: Schizofremia
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik mleczarz <s...@w...nospam.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b56mcl$kcf$...@s...futuro.pl...

    zglosić można fakt do opieki społecznej o niewłasciwej opiece bliskich ...
    powinni cos zaradzić w swietle ustawy o ochronie zdrowia psychicznego...

    Sandra

  • 4. Data: 2003-03-18 16:03:05
    Od: "Thomas" <t...@w...pl>

    Użytkownik "mleczarz" <s...@w...nospam.pl> napisał w wiadomości
    (...) W bloku w którym mieszkam mam sąsiadkę która choruje na schizofremię.
    (...)

    /\/\/\/\/\/\/\/\//\
    Tak na przyszłość, to SCHIZOFRENIA ;-)

    ---
    Pozdrowienia: Thomas (t...@w...pl)

  • 5. Data: 2003-03-18 16:04:10
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "mleczarz" <s...@w...nospam.pl> pisze w

    > gdy chora sąsiadka spaceruje po całym
    > osiedlu. Czy można jakoś temu zaradzić?

    kara pozbawienia wolnosci do lat 3 za spacerowanie po osiedlu i obdarzanie
    innych "spojrzeniem jakby ktos zabil jej rodzine" - z kodeksu o
    spacerowiczach. + 5 lat za ujemny wplyw na wychowanie dzieci, ktore nie
    moga sobie spokojnie wyjsc na brudne podworko

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 6. Data: 2003-03-18 16:08:55
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik huski <h...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:X...@2...180.128.20...
> [...]
    > spacerowiczach. + 5 lat za ujemny wplyw na wychowanie dzieci, ktore nie
    > moga sobie spokojnie wyjsc na brudne podworko

    kogo chcesz karać ? rodzine czy chorego?

    Sandra

  • 7. Data: 2003-03-18 16:20:02
    Od: scream <s...@...pl>

    poczytaj: http://wiem.onet.pl/wiem/011916.html ;)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2003-03-18 16:37:08
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik scream <s...@...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b57h32$r06$...@n...onet.pl...

    > poczytaj: http://wiem.onet.pl/wiem/011916.html ;)

    dziękuje za lekturkę :-)

    Sandra

  • 9. Data: 2003-03-18 16:41:20
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "Sandra" <J...@w...pl> pisze w

    > kogo chcesz karać ? rodzine czy chorego?

    cieszko mi tu doszukac sie jakiejkolwiek winy po stronie tej kobiety

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 10. Data: 2003-03-18 18:13:10
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik huski <h...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:X...@2...180.128.20...
    > cieszko mi tu doszukac sie jakiejkolwiek winy po stronie tej kobiety

    mi też ...jest to niezależne od niej i to bliscy powinni sie tym
    zainteresować a jak nie to opieka społeczna w chwili kiedy powinna byc
    leczona i nie przyjmuje leków...

    Sandra